// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹

بازی The Long Dark به سرویس Xbox Game Pass اضافه شد

مایکروسافت به‌تازگی فهرست جدید بازی‌های Xbox Game Pass را معرفی کرده که از امروز، The Long Dark در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Xbox Game Pass را می‌توان یکی از سرویس‌های مورد استفاده برای کاربران ایکس باکس وان و پی سی دانست که هر ماه بازی‌های متعددی به آن اضافه می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت مایکروسافت بازی‌های جدیدی را معرفی کرده که از نیمه دوم آوریل تا انتهای آوریل، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کاربران ایکس‌باکس وان و کامپیوتر از امروز می‌توانند بازی The Long Dark را تجربه کنند. The Long Dark یک بازی Survival است که برپایه گشت‌وگذار و پیدا کردن آیتم‌های مختلف توسعه یافته است. ازاین‌رو بازیکنان با پیدا کردن آیتم‌های مورد نیاز خود باید برای زنده ماندن تلاش کنند. در ادامه مشخص شده که در تاریخ یک اردیبهشت ماه (۲۰ آوریل) بازی HyperDot عرضه می‌شود؛ یک اثر آرکید با بیش از ۱۰۰ مرحله که می‌توانند مخاطب خود را حسابی سرگرم کنند.

از تاریخ دو اردیبهشت ماه (۲۱ آوریل) کاربران ایکس‌باکس وان و PC می‌توانند Gato Roboto را بازی کنند. Gato Roboto شما را در نقش خدمه هواپیمای سقوط کرده‌ای قرار می‌دهد که وظیفه دارید سفینه فضایی و کاپیتان خود را نجات دهید. هیولاها و موانع مختلف از ویژگی‌های اصلی Gato Roboto است. این در حالی است که کاربران پی سی از تاریخ چهار اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) می‌توانند بازی Deliver Us the Moon را تجربه کنند. Deliver Us the Moon یک بازی علمی تخیلی است که شما را در نقش یک فضانورد قرار می‌دهد که به‌تنهایی به فضا فرستاده می‌شود. در جریان مأموریت خود باید متوجه شوید که چرا Lunar Colony دیگر انرژی و منابع زمین را فراهم نمی‌کند.

از دیگر بازی‌های ماه آوریل میلادی هم می‌توان‌به بازی Machinarium اشاره کرد که به‌زودی در اختیار کاربران PC سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس قرار می‌گیرد. دراین‌میان اشاره کنم که بازی Gears Tactics هم در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه (۲۸ آوریل) برای ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. ازاین‌رو کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس در همان روز عرضه می‌توانند بازی را تجربه کنند. البته این بازی هم‌اکنون در حالت پری‌لود قرار دارد. 

در انتها هم ذکر کنم که بازی Levelhead برای کاربران هر دو پلتفرم در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان این بازی می‌توانید دستگاه‌ها و وسایل مختلفی را بسازید و از موسیقی‌های بازی لذت ببرید. همچنین مشخص شده است که بازی‌های The Banner Saga 2، Bomber Crew، Full Metal Furies، Ruiner، Silence: The Whispered World 2 و Smoke and Sacrifice از دسترس کاربران پی سی خارج می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده