// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ عرضه Echo، قهرمان جدید Overwatch مشخص شد

شرکت بلیزارد اعلام کرده است که Echo، سی و دومین قهرمان Overwatch، در تاریخ ۲۶ فروردین ماه به بازی اضافه می‌شود. 

مدتی است که قهرمان Echo در دسترس کاربران پی سی و سرورهای آزمایشی Overwatch قرار گرفته است، اما سایر کاربران همچنان خواهان اضافه شدن سی و دومین قهرمان اورواچ به بازی اصلی هستند. بااین‌حال نیازی نیست که زمان بیشتری را منتظر بمانید، زیرا به‌زودی اکو به جمع قهرمان‌های اورواچ اضافه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، به‌تازگی اعلام کرده است که قهرمان Echo در تاریخ ۲۶ فروردین ماه (۱۴ آوریل) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی Overwatch قرار می‌گیرد. Echo دارای سلاحی است که ازطریق آن بمب‌های خوشه‌ای را به سمت سایر بازیکنان پرتاب می‌کند. این در حالی است که اکو می‌تواند از یک لیزر متمرکز شده هم برای آسیب رساندن استفاده کند که میزان آسیب‌رسانی آن به دشمنان و Barrierهای داخل بازی بالا است (البته دشمنان و حفاظ‌هایی که نوار سلامت آن‌ها زیر ۵۰ درصد است). 

از دیگر ویژگی‌های Echo هم می‌توان‌به پرواز یا پرش بسیار بلند اشاره کرد. جدا از تمامی موارد، آلتیمیت اکو را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین آلتیمیت‌های بازی دانست. بازیکنان می‌توانند برای مدت کوتاه، یکی از بازیکنان تیم حریف را کپی کنند. ازاین‌رو می‌توانید از تمامی ویژگی‌ها و قدرت‌های قهرمان کپی شده، برای مدت کوتاهی استفاده کنید و به تیم دشمنان آسیب برسانید. همچنین امکان دارد در جریان کپی کردن شما، آلتیمیت قهرمان مورد نظرتان در تیم حریف هم پر شود و بتوانید آسیب بیشتری را وارد کنید. 

نظر شما کاربران زومجی در مورد ویژگی‌های Echo چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده