// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹

شینسوکه کوداما از شرکت کپکام جدا شد

شینسوکه کوداما، یکی از طراحان اصلی سری بازی‌های Mega Man Star Force و Ace Attorney از شرکت کپکام جدا شد.

آقای شینسوکه کوداما که برای کار روی سری بازی‌های Mega Man Star Force و Ace Attorney شناخته شده، در حساب کاربری توییتر خود خبر از جدایی از شرکت Capcom داد:

مدتی بود که با شما حرف نزده بودم؛ کوداما اینجاست! من در پایان فوریه از کپکام جدا شدم و هم‌اکنون به‌دنبال چالش‌های جدیدی هستم. من هم‌چنان از سری Gyakuten (همان Ace Attorney) از بیرون و به‌عنوان یک طرفدار پشتیبانی خواهم کرد. در حال حاضر، فقط بعضی وقت‌ها راجع به گربه‌ها و اطلاعات رسمی مربوط‌ به سری Ace Attorney توییت می‌کنم! 

شینسوکه کوداما همچنین یکی از طراحان اصلی Ryusei no Rockman یا Mega Man Star Force بود. او در سناریونویسی Ryusei no Rockman 2 و Ryusei no Rockman 3 نقش داشت و شخصیت Legend Master Shin نیز با الهام از او طراحی شده بود. Kodama Town که شهر محل سکونت نقش اول بازی یعنی Subaru بود نیز از نام او برداشته شده بود. علاوه‌براین، در رویدادهای مختلف او به کازپلی (Cosplay) این شخصیت می‌پرداخت. کوداما در یک توییت دیگر به این موارد اشاره کرد و از کپکام به خاطر تجارب بی‌نظیری که در اختیار او قرار داده بود، تشکر کرد.

آقای کوداما همچنین در تیم مدیریتی بازی Dai Gyakuten Saiban: Naruhodo Ryunsuke no Boken حضور داشت و به‌عنوان برنامه‌ریز اصلی ایفای نقش می‌کرد. او در بازی Professor Layton vs. Phoenix Wright: Ace Attorney یکی از طراحان بازی بود و در سه‌گانه‌ی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy نیز کارگردانی را برعهده داشت. 

Mega Man Star Force

در دسامبر گذشته، شینتارو کوجیما که یکی دیگر از سازندگان Dai Gyakuten Saiban بود جدایی خود را از کپکام اعلام کرد و پس از او، ریوتو نیتسوما که در چندین پروژه‌ی کراس‌اور کپکام همانند Project X Zone ،Marvel vs Capcom و Tatsunoko vs Capcom همکاری داشت، در ماه فوریه از این شرکت جدا شد.

احتمالاً با نزدیک شدن به ماه آوریل، و شروع سال مالی جدید، تغییراتی دیگر در استودیوهای ژاپنی ببینیم؛ زیرا شرکت‌های ژاپنی در این ماه نیروهای جدید استخدام می‌کنند و کادر خود را تغییر می‌دهند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده