// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰

Counter-Strike: Global Offensive رکورد جدیدی را در استیم شکست

استیم چارتس به‌تازگی اعلام کرده که تعداد بازیکنان همزمان Counter-Strike: Global Offensive توانسته است رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. 

هشت سال پیش بود که بازی Counter-Strike: Global Offensive ازطریق استیم در اختیار کابران کامپیوتر قرار داده شد تا بتوانند تجربه‌ای جدید و لذت بخش را تجربه کنند. تابه‌امروز کاربران همچنان مشغول تجربه‌ی گلوبال آفنسیو هستند و بارها شاهد شکسته شدن رکورد تعداد کاربران همزمان بازی هستیم. در ماه گذشته بود که مشخص شد تعداد بازیکنان همزمان Counter-Strike: Global Offensive به رقم ۸۷۶۵۷۵ نفر رسیده است و رکورد قبلی خود را که در آوریل ۲۰۱۶ اعلام شده بود، شکسته است. 

Counter-Strike: Global Offensive یک بازی رایگان و محبوب در استیم به‌حساب می‌آید که قطعا رسیدن به تعداد بازیکنان همزمان، آن‌چنان مورد دور از ذهنی نیست. طبق جدیدترین اخبار بازی، استیم چارتس به‌تازگی اعلام کرده که تعداد بازیکنان همزمان Counter-Strike: Global Offensive به رقم ۹۲۴۰۴۵ بازیکن رسیده است. البته مدتی بعد این رقم به ۹۲۵۹۹۰ نفر هم رسید و سپس کاهش پیدا کرد. پس از گذشت هشت سال، رسیدن به این آمار مورد خوبی برای بازی به‌حساب می‌آید.

دراین‌میان اشاره کنم که ویروس کرونا یکی از دلایلی است که تعداد بازیکنان همزمان بازی افزایش یافته است. در کشور چین خیلی از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی در خانه‌های خود مانده‌اند و زمان بیشتری برای تجربه بازی‌های ویدیویی پیدا کرده‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده