نویسنده: Mehdi Rh
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل OneBit Adventure؛ یک ماجراجویی جذاب

بازی موبایل OneBit Adventure یک بازی دوبعدی است که با محیط‌های پیکسلی جذاب خود می‌تواند هر گیمری را به خود جذب کند. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

در هر سال شاهد عرضه شدن بازی‌هایی هستیم که خرج زیادی برای آن ها نمی‌شوند و معمولا توسط یک تیم کوچک ساخته می‌شوند. با این وجود بعضی از این بازی‌ها توانسته‌اند مخاطبین زیادی را به خود جذب کنند و خلاقیت خود را به رخ آن‌ها بکشند.

بیشتر توسعه دهندگان بازی‌های مستقل به دلیل اینکه فشاری را از سوی ناشر‌ها احساس نمی‌کنند، راحت تر می‌توانند ایده‌های خود را پیاده کنند. مثلا مدتی قبل شاهد عرضه شدن بازی Dadish از سوی Thomas K Young بودیم که یک توسعه دهنده مستقل است.  Dadish  توانست با امتیازات خوب خود از نظر منتقد‌ها، توجه همگان را جلب کند. این بار استودیو تازه تاسیس Galactic Slice که اتفاقا یک استودیو کوچک و مستقل است، سعی دارد تا با عرضه بازی اندروید و ایفون OneBit Adventure یک تجربه سرگرم‌کننده را برای گیمر‌ها فراهم کند. OneBit Adventure اولین بازی این استودیو است و با محیط جذاب و پیکسلی خود یک بازی معمایی سرگرم‌کننده را با چالش‌های فراوان، به مخاطبین ارائه می‌دهد.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

OneBit Adventure یک تجربه ماجراجویی به شمار می‌رود و آماده است تا شما را در طول مراحلی زیبا با خود همراه کند. عنصر ماجراجویی به خوبی در مراحل حس می‌شود و سازندگان توانسته‌اند این حس را در قالب یک بازی موبایلی، به گیمر‌ها تقدیم کنند. هدف اصلی که در طی پیشروی در مراحل شما را همراهی می‌کند، زنده ماندن از دست هیولاهای خطرناک بازی است. در واقع در طول داستان، با موجوداتی برخورد می‌کنید که رویارویی با آن‌ها بسیار چالش بر‌انگیز است. پس از شروع، وارد قسمت تعیین قهرمان خود می‌شوید. چند حالت مختلف کاراکتر برای انتخاب کردن برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید یکی را برای ادامه دادن، انتخاب کنید. برای بازی کردن می‌توانید یک اکانت برای خود و شخصی‌سازی کاراکترتان ایجاد کنید. البته سازندگان قابلیت بازی کردن به صورت آفلاین هم برای گیمر‌ها در نظر گرفته‌اند.

OneBit Adventure یک تجربه ماجراجویی به شمار می‌رود و آماده است تا شما را در طول مراحلی زیبا با خود همراه کند.

بخش انتخاب قهرمانان در بازی بدون شک شما را یاد بازی‌های نقش آفرینی می‌اندازد. طراحی این قسمت در عین سادگی بسیار خوب بوده و قابل قبول است. پس از این که قهرمان خود را انتخاب کردید، به ادامه پیشروی می‌پردازید. قبل از این که وارد قسمت اصلی و ماجرایی بازی شوید، گزینه بخش آموزشی به شما توصیه می‌شود. مکانیزم گیم‌پلی بازی پیچیدگی خاصی ندارد اما بهتر است تا برای بهبود تجربه در مراحل ابتدایی، بخش آموزشی هم پشت سر بگذارید. در بخش آموزشی وارد یک مرحله ساده می‌شوید و در آن کارهای اصلی و ساده مانند حرکت کردن، مبارزه با دشمنان و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف را یاد می‌گیرید. بعد از پشت سر گذراندن قسمت آموزشی وارد بخش هیجان انگیز بازی یعنی قسمت داستانی می‌شوید. در تمامی مراحل باید سعی کنید زنده بمانید و هیولاهای داستان را از بین ببرید. حرکت کردن و نبرد با دشمنان کار سختی نیست اما هرچه به سمت جلو پیش می‌روید جذاب‌تر و همچنین چالش بر‌انگیز‌تر می‌شود. در هر مرحله افرادی در میان مسیر وجود دارند که برای مبادله کالا‌های مختلف در محیط مراحل قرار داده شده‌اند. جای‌گیری این اشخاص هوشمندانه طراحی شده است و مراجعه کردن به آن‌ها دردسری را ایجاد نمی‌کند.

 بدون شک بخش انتخاب قهرمانان در بازی، شما را به یاد بازی‌های نقش آفرینی می اندازد.

در تعامل با این افراد، می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را بخرید و همچنین وسایلی را که نیاز ندارید، برای بدست آوردن پول در بازی، به خریداران بفروشید. بعضی قسمت‌ها در مراحل با یک در قفل شده‌اند که برای دسترسی به این قسمت‌ها باید کلید در را در محیط پیدا کنید. برای یافتن کلید‌ها مجبور هستید که معما‌های بازی را حل کنید و در این میان دشمنان را از ببرید. معماها در مراحل مختلف از تنوع خوبی برخوردار هستند به طوری که به راحتی از پیشروی در مراحل، خسته نمی‌شوید. در طول مراحل قادر هستید تا به بخش Inventory و Skils‌ که در قسمت پایینی صفحه قرار داده شده‌اند، دسترسی داشته باشید. در این قسمت‌ها می‌توانید با آیتم‌هایی که در طول بازی بدست می آورید، توانایی‌های خود را افزایش دهید و همچنین وسایلی جدید را درست کنید. تنوع قهرمانان در بخش Skils نیز باعث شده است که تجربه این قسمت، لذت بخش‌تر باشد. در محیط اصلی بازی، قسمت‌های ماموریت‌ها، رده‌بندی و فروشگاه برای گیمرها در نظر گرفته شده است. در قسمت فروشگاه می‌توانید آیتم‌های متنوعی را برای پیشرفت کردن در مراحل خریداری کنید. بخش های رده‌بندی و ماموریت‌ها هم برای نشان دادن عملکرد شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید قسمت‌هایی که پشت سر گذاشته‌اید و همچنین رده‌بندی خود را مشاهده کنید. موسیقی و افکت‌های هم صوتی به خوبی کار شده‌اند و ترکیب جذابی را با محیط پیکسلی و سبک ماجراجویی بازی ایجاد کرده‌اند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی موبایل OneBit Adventure با چالش‌های سرگرم کننده و المان‌های جذاب خود، یک تجربه لذت‌بخش از بازی‌های ماجراجویی را به گیمر‌ها ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویی هستید و به دنبال یک بازی موبایلی در این سبک می‌گردید، OneBit Adventure را از دست ندهید. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی OneBit Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده