// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰

بتسدا برنامه ویژه‌ای برای طرفداران Fallout دارد

به‌نظر می‌رسد که شرکت بتسدا در حال کار روی دو بازی معرفی‌نشده از مجموعه Fallout است.

۶ سال از زمان عرضه بازی Fallout 76 می‌گذرد و این مدت برای نسخه چهارم نزدیک‌به یک دهه است. با اینکه قبلا هم تقاضا برای نسخه جدید این مجموعه بالا بود، اما پس از پخش سریال فال‌اوت از آمازون پرایم، این تقاضا بسیار بیشتر شده است. واضح است که زمان زیادی تا انتشار نسخه بعدی باقی مانده است، اما ظاهرا بتسدا دو بازی معرفی‌نشده از این مجموعه در دست ساخت دارد.

تاد هاوارد از شرکت بتسدا اخیرا در مصاحبه با Kinda Funny Games درباره موضوعاتی مثل برنامه بلندمدت این شرکت برای فال‌اوت، فصل دوم اقتباس تلویزیونی، بازی موبایلی Fallout Shelter و آپدیت‌های ادامه‌دار فال‌اوت ۷۶ صحبت کرد. نکته جالب اینکه او ظاهرا به دو پروژه معرفی‌نشده هم اشاره داشت.

تاد هاوارد گفت: «ما به کاری که با این مجموعه انجام می‌دهیم نگاه می‌کنیم و بعد می‌گوییم آیا هنوز هم حس خوبی از آن دریافت می‌کنیم؟ و این مسیر ما برای فال‌اوت است. فصل دوم [سریال] چه‌زمانی پخش خواهد شد؟ روی موبایل چه خواهیم کرد؟ با [فال‌اوت ۷۶] چه می‌کنیم؟ با این چه خواهیم کرد؟ با آن چه خواهیم کرد؟ و این آثار چه زمانی عرضه خواهند شد؟ اگر می‌توانستم بشکن بزنم و همه آن‌ها بلافاصله عرضه شوند، این کار را انجام می‌دادم. اما مسئله اصلی این است که چگونه این موارد را با کیفیت بالا عرضه کنیم؟ این همیشه مهم‌ترین مسئله است.»

می‌دانیم کارهای اولیه بازی Fallout 5 شروع شده است که پس از The Elder Scrolls 6، پروژه بعدی بتسدا خواهد بود. جز کوردن هم اخیرا مدعی شد که مایکروسافت به‌دنبال راهی برای افزایش سرعت این روند است؛ پس شاید اوضاع تغییر یابد. سندهای داخلی مایکروسافت هم حاکی از ساخت ریمستر Fallout 3 بود. البته این اسناد مربوط‌به سال ۲۰۲۰ هستند و معلوم نیست که این ریمستر همچنان در حال ساخت است یا خیر.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده