نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵

زمان انتشار نخستین بسته الحاقی Starfield اعلام شد

تاد هاوارد اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر عرضه بسته الحاقی Shattered Space و به‌روزرسانی آتی بازی Starfield باشند.

از مدت‌ها پیش شرکت بتسدا قول انتشار ویژگی‌ها و محتوای جدیدی برای بازی Starfield را داده است، اما جزئیات بیشتری از به‌روزرسانی‌های آتی را با طرفدارها به اشتراک نگذاشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده از زمان انتشار برخی از محتواهای پیش‌رو رونمایی کرده است. به‌عنوان مثال، طرفدارها اکنون می‌دانند که چه زمانی باید منتظر عرضه نخستین بسته الحاقی استارفیلد تحت عنوان Shattered Space باشند.

تاد هاوارد، کارگردان Starfield اخیرا در گفت‌وگو با Kinda Funny Games اعلام کرد که بسته الحاقی Shattered Space برای انتشار در پاییز ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. بااین‌حال به‌روزرسانی بزرگ بعدی استارفیلد ویژگی‌های جدیدی نظیر نقشه شهرها را به‌همراه می‌آورد که یکی از ویژگی‌های پرتقاضای گیمرها از زمان انتشار بازی است. تاد هاوارد در ادامه اظهار داشت که آپدیت پیش‌رو شامل چندین مورد عالی برای شخصی‌سازی بیشتر سفینه است.

کارگردان Starfield گفت که به‌روزرسانی آتی در هفته جاری معرفی می‌شود و با فاصله کوتاهی ازطریق Steam Beta دردسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ بنابراین باید منتظر انتشار این به‌روزرسانی برای همه بازیکن‌ها در هفته‌های آتی را داشت. بتسدا در به‌روزرسانی‌های بعدی راه‌های جدیدی برای جابه‌جایی را به استارفیلد اضافه می‌کند. پشتیبانی کامل از مادها نیز در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ به این بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی اضافه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده