نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

دموی Final Fantasy VII Remake برای پلی استیشن 4 منتشر شد

اسکوئر انیکس در اقدامی غافل‌گیرکننده و بدون اطلاع قبلی، دموی بازسازی فاینال فانتزی 7 را منتشر کرد.

درحالی‌که زمان زیادی تا انتشار بازسازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy VII Remake) باقی نمانده است، سرانجام انتظار هواداران این بازی به پایان رسید و دموی آن در اقدامی غافل‌گیرکننده و بدون خبر قبلی منتشر شد.

پس از انتشار دموی بازی، اکانت توییتر اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده‌ی این اثر پرطرفدار چنین نوشت:

همین الآن دموی رایگان بازسازی فاینال فانتزی 7 را روی فروشگاه پلی استیشن منتشر کردیم. پس منتظر چه هستید؟ دمو را دانلود کنید و به تجربه‌ی بخش‌های اولیه‌ی بازی بپردازید.

طبق اطلاعات منتشرشده در مورد دمو، بازیکن‌ها می‌توانند از طریق آن به بخشی از بازی دسترسی داشته باشند که در آن شخصیت‌های کلود استرایف (Cloud Strife) و برت (Barret) قصد بمب‌گذاری در Mako Reactor 1 را دارند و می‌توان در دموی موردنظر به تجربه‌ی ویژگی‌های جدید بازی از جمله سیستم مبارزات آن پرداخت؛ دمویی که حجمی معادل ۷.۵۹ گیگابایت دارد و برای دانلود آن باید به‌سراغ فروشگاه پلی استیشن مربوط به حساب کاربری خود بروید (لینک مربوط به فروشگاه انگلیس).

براساس توضیحات اسکوئر انیکس، پیش‌روی بازیکن‌ها در این دمو به نسخه‌ی نهایی منتقل نخواهد شد و ارتباطی بین این دمو و نسخه‌ی نهایی وجود نخواهد داشت. همچنین برای افرادی که دموی بازی را دانلود می‌کنند، یک تم اختصاصی رایگان هم در نظر گرفته شده است که در تاریخ ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین ۱۳۹۹) به‌دست آن‌ها خواهد رسید.

فاینال فانتزی 7 را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین نقش‌آفرینی‌های ژاپنی تاریخ دانست که طرفداران فاینال فانتزی سال‌ها منتظر بازسازی آن بودند و سرانجام در نسل فعلی به این آرزوی قدیمی خود رسیدند؛ بازی‌ای که در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده