نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Final Fantasy 7 Remake یک DLC شکلاتی خواهد داشت

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Remake اطلاعاتی درباره محتوای دانلودی (DLC) این بازی که به شکلات‌های Butterfingers مربوط می‌شود، منتشر شد.

بدون تردید نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy 7 که تا حدود یک ماه دیگر برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ است. یک نقش‌آفرینی ژاپنی کلاسیک و یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های اسکوئر انیکس که قرار است دوباره قهرمانان محبوبی مانند کلاود، تیفا و اریس را در مقابل چشمان طرفداران این مجموعه قرار دهد و آنها را به نسل جدیدی از گیمرها معرفی کند. این بازی یک پروسه تولید طولانی را نیز پشت سر گذاشته است و به همین خاطر همه انتظار دارند با بازی کم‌نقص و باکیفیتی مواجه شوند.

اگر اسکوئر انیکس را بشناسید احتمالا می‌دانید که این کمپانی علاقه زیادی به کراس‌اور بازی‌هایش دارد. این کراس‌اورها گاهی برای خوشحال کردن طرفداران انجام می‌شوند (مانند کراس‌اور بازی Final Fantasy XIV با NieR: Automata) و گاهی هم صرفا جنبه تبلیغاتی دارند (مثل وجود نودل‌های برند Cup Noodle در بازی Final Fantasy XV.) با اینکه تاکنون اطلاعات زیادی درباره برنامه‌های اسکوئر انیکس در رابطه با بسته الحاقی بازی Final Fantasy 7 Remake در دست نیست، اما اخیراً خبری منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از محتواهای اضافی این بازی، یک کراس‌اور با طعم شکلات خواهد بود.

بازی Final Fantasy VII Remake

موضوع از این قرار است که اسکوئر انیکس با برندهای شکلات Butterfinger و Baby Ruth و همچنین Crunch همکاری می‌کند تا بازیکنان بتوانند در ازای خرید شکلات از این برندها، به یک DLC از بازی Final Fantasy 7 Remake دسترسی داشته باشند که آیتم‌های تزیینی مختلفی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. یک وبسایت اختصاصی هم برای این محتوای دانلودی راه‌اندازی شده و طبق چیزی که در توییتر Butterfinger اعلام شده است، بازیکنان می‌توانند همزمان با انتشار بازی در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ به این DLC دسترسی داشته باشد. در ادامه توضیحات مربوط به آیتم‌های داخل بازی را که از طریق خرید شکلات‌ها  آزاد می‌شوند مشاهده می‌کنید:

  • خرید ۲ شکلات = دستبند میدگار (دستبندی که با الهام از شهر میدگار طراحی شده است) و تم پویای شخصیت تیفا برای کنسول پلی‌استیشن 4.
  • خرید ۴ شکلات = دستبند شینرا (دستبندی که لوگوی شرکت شینرا روی آن حک شده است.)
  • خرید ۶ شکلات = بازوبند کورنئو (بازوبندی که نشان دون کورنئو روی آن دیده می‌شود.)
  • خرید ۸ شکلات = کمربند سوپر استار (کمربندی که نشان می‌دهد صاحبش یک فوق ستاره خفن است.)
  • خرید ۱۰ شکلات = کریستال ماکو (یک کریستال زیبا که مربوط به نیروگاه‌های ماکو می‌شود.)

همانطور که گفتیم اسکوئر انیکس قبلا هم در بازی‌های دیگر از تبلیغات این شکلی استفاده کرده بود. اما موضوع مهم آن است که Final Fantasy 7 Remake با سایر بازی‌های جدید اسکوئر انیکس فرق‌های زیادی دارد. اکثر افرادی که این بازی را تجربه خواهند کرد جزو بازیکن‌های قدیمی هستند که نسخه اصلی را نیز بازی کرده بودند. شاید این افراد مانند بازیکن‌های جدید روی خوشی به این شیوه تبلیغاتی در بازی نشان ندهند. تا همین جا هم با تغییرات گسترده‌ای که در گیم‌پلی و داستان این بازی اتفاق افتاده است، پذیرش آن از سوی طرفداران قدیمی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با این حال هنوز هم نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 یکی از مهمترین بازی‌ها در تقویم سال ۲۰۲۰ است. در حالی که کمی بیشتر از یک ماه تا انتشار این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 باقی‌ مانده، کمپین تبلیغاتی آن هر روز داغ‌تر از روز قبل می‌شود.

به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس هم برای این بازی سنگ تمام گذاشته و به قدری محتوا برای آن در نظر گرفته که طرفداران را راضی کند. چندی پیش در خبرها داشتیم که این بازی به حدود ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز دارد. همچنین اسکوئر انیکس اعلام کرده که این بازی فقط تا تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ (۱۰ آوریل ۲۰۲۱) در انحصار کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود و پس از آن برای سایر پلتفرم‌ها از جمله کامپیوترهای شخصی نیز عرضه می‌شود.

اگر می‌خواهید درباره بازی Final Fantasy 7 Remake و همین‌طور نسخه اصلی آن اطلاعات بیشتری به دست آورید، می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید. همچنین محمد صادق تواضعی در بررسی خود از تریلر داستانی این بازی به نکات جالبی اشاره کرده که در اینجا می‌توانید این مقاله را هم بخوانید. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده