// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

آخرین معرفی پلاتینیوم گیمز به‌زودی انجام می‌شود

هیدکی کامیا و آتسوشی اینابا، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده‌اند که چهارمین معرفی پلاتینیوم گیمز، به‌زودی انجام می‌شود و معرفی دلپذیری خواهد بود.

از چند سال اخیر تابه‌امروز، شاهد رشد بسیار خوب استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) بوده‌ایم که اخیرا بازی‌هایی مثل NieR: Automata یا Astral Chain را توسعه داده‌‌اند. مدتی پیش بود که وبسایتی را راه‌اندازی کردند که خبر از چهار معرفی مختلف می‌داد. از این چهار معرفی، سه معرفی انجام شده است که مربوط به ریمستر یک بازی قدیمی، معرفی یک بازی جدید و همچنین راه‌اندازی یک استودیو در توکیو می‌شود. نکته‌ی جالبی که بین این موارد وجود دارد، تمرکز پلاتینیوم گیمز روی عرضه است که دو بازی معرفی شده، توسط خود پلاتینیوم گیمز عرضه می‌شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هیدکی کامیا و آتسوشی اینابا در جریان رویداد PAX East 2020 در مورد معرفی‌های خود صحبت کرده‌اند. موردی‌که دراین‌میان کاربران منتظر آن هستند، چهارمین معرفی است که هنوز اطلاعاتی از آن در دسترس قرار نگرفته است. زمانی‌که از اینابا پرسیده شد که چهارمین معرفی چه زمانی رخ می‌دهد، آتسوشی اینابا اعلام کرده که پلاتینیوم گیمز نمی‌تواند زمان دقیقی را اعلام کند، اما از چهارمین معرفی دور نیستیم. 

به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد معرفی چهارم از سوی پلاتینیوم گیمز خواهیم بود. همچنین کامیا در ادامه اعلام کرده است که چهارمین معرفی، یک معرفی دلپذیر برای کاربران خواهد بود و زمانی‌که کاربران در مورد آن اطلاعات کسب کنند، برای تجربه‌اش آماده خواهند بود. نظر شما کاربران زومجی درمورد چهارمین معرفی چیست؟ آیا یک بازی جدید دیگر را معرفی خواهند کرد که توسط خود پلاتینیوم گیمز منتشر می‌شود؟ جدا از این موارد، پلاتینیوم گیمز هم‌اکنون در حال کار روی پروژه‌های نظیر Bayonetta 3 و Babylon's Fall است که هنوز تاریخ انتشار دقیقی از آن‌ها اعلام نشده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده