// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

مشکلات Warcraft 3: Reforged با آپدیت جدید این بازی تا حدودی برطرف می‌شود

بازی Warcraft 3: Reforged اولین به‌روزرسانی بزرگ پس از عرضه‌ی خود را دریافت کرده که کمی بیش از دو گیگابایت حجم دارد.

طی چند روز اخیر که بازی Warcraft 3: Reforged به‌شدت توسط بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفت، شرکت بلیزارد روند رسیدگی به مشکلات مطرح شده را شروع کرده است. در یک آپدیت که امروز منتشر شد، نسخه‌ی بازی به نسخه 1.32.1 ارتقا پیدا می‌کند و یک سری از باگ‌ها و مشکلات مربوط‌ به حالت کلاسیک حل می‌شوند.

البته نباید انتظار تغییرات خیلی بزرگی را از این پچ داشت؛ چیزهایی که تغییر کرده‌اند شامل تعدادی از انیمیشن‌ها و مواردی هستند که باعث ایجاد مشکلات برای دوربین بعضی کات‌سین‌های کمپین می‌شوند. در حالت Reforged هم انیمیشن و ظاهر بعضی از کاراکترها و ساختمان‌ها تغییر کرده‌اند. طبق چیزی که در یادداشت به‌روزرسانی می‌خوانیم، همه‌ی منو‌ها بین حالت کلاسیک و Reforged از لحاظ گرافیکی متفاوت هستند. به‌گفته‌ی بلیزارد، این تغییر که با قرار دادن یک فیلتر رنگی سپیا (Sepia) روی عکس‌های پیش‌زمینه‌ی حالت کلاسیک به وجود آمده، یک راه‌حل موقت برای مشخص کردن نوع بازی بین Reforged و کلاسیک است. 

Warcraft 3 Reforged Menus

منوی حالت Reforged

Warcraft 3 Reforged Menus

منوی حالت کلاسیک

البته این پچ به یک سری از مشکلات کلیدی که بازیکنان در رابطه با Reforged بیان کرده‌اند، رسیدگی نمی‌کند؛ مشکلاتی همانند نبود جدول امتیازات جهانی (Leaderboard) و کلن‌ها. به‌گفته‌ سازنده‌ها، آن‌ها در تلاش هستند که ویژگی‌های آنلاین را برای همه‌ی بازیکنان وارکرفت 3 در دسترس قرار دهند؛ ازاین‌رو، به نظر می‌رسد که در آینده در یک به‌روزرسانی شاهد ایجاد این تغییرات باشیم.

مدیر بلیزارد، جی آلن برک راجع به واکنش‌های منفی به Warcraft 3: Reforged صحبت کرد و گفت که سازندگان این بازی، پشتیبانی از آن را ادامه خواهند داد:

در مورد وارکرفت 3، باید بگویم که هفته‌ی دشواری را پشت سر گذاشته‌ایم. جامعه‌ی بازیکنان وارکرفت از ما انتظار چیزهای شگفت‌انگیزی را دارند و به نظر می‌رسد که ما این بار نتوانسته‌ایم به معیارهای تعیین شده برسیم. اما پشتیبانی از بازی‌ها ادامه پیدا می‌کند و ما ثابت می‌کنیم که علاوه‌بر این پشتیبانی، پس از عرضه‌ی بازی نیز مواردی به آن اضافه می‌کنیم و قصد داریم که همین‌کار را ادامه دهیم. بنابراین، ما به به‌روزرسانی بازی ادامه می‌دهیم و به بازیکنان نیز راجع به برنامه‌های‌مان اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

بلیزارد پس از عرضه‌ی Warcraft 3 سیاست‌های برگرداندن هزینه‌ را به خریداران تغییر داد و بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند فارغ از میزان بازی یا مدتی که از زمان خریدشان می‌گذرد، پول خود را پس بگیرند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده