نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳

بازی Below برای پلی استیشن 4 تایید شد؛ تایید حالت جدید

 استودیوی Capybara Games با انتشار تریلر و تایید حالت جدیدی، انتشار بازی Below برای پلی استیشن 4 را تایید کرد.

بازی Below نخستین‌بار توسط استودیوی Capybara Games برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان منتشر شد. گیم‌پلی این بازی بسیار سخت و در سبک روگ‌لایک بوده که البته در زمان انتشار نظرات مختلفی را از سوی منتقدین دریافت کرد. بااین‌حال، جنبه‌های مختلفی از ساختار این بازی جذاب و قابل تحسین است. به‌خصوص طراحی جلوه‌های صوتی و تصویری بازی که به‌طور ویژه جالب و قابل توجه است. حالا بازیکنان و علاقه‌مندان به این بازی تا بهار سال جدید، می‌توانند این بازی را از طریق کنسول‌های پلی استیشن 4 نیز تجربه کنند. در ادامه می‌توانید به تریلر معرفی بازی Below نیز نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

درحالی‌که انتشار بازی Below برای پلی‌استیشن 4 خود خبر مهمی محسوب می‌شود، Capybara همزمان با اعلام این خبر، حالت جدید دیگری را برای بازی خود معرفی کرده است. حالت Explore، درجه سختی بازی را تاحدودی کاهش داده تا رسیدن به بالاترین سطوح این بازی برای تمامی گروه‌های بازیکنان قابل دسترسی باشد. درواقع حالت جدید این بازی، عوامل گرسنگی و تشنگی را از معادله گیم‌پلی بازی خارج می‌کند. ضمن این که در Explore، حالت مرگ فوری نیز کنار گذاشته شده و حالا آسیب‌هایی که به کاراکتر بازی وارد می‌شود، به مرور زمان درجه سلامتی یا health او را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ازاین‌رو، کاراکتر شما در هنگام زخمی شدن، همواره شانس بازیابی سلامتی خود را خواهد داشت. یکی دیگر از تغییرات بزرگ بازی با اضافه شدن این‌حالت جدید، چک‌پوینت‌ها یا ایستگاه‌های دائمی ذخیره جریان بازی است. بازیکنان می‌توانند با بهره‌گیری از این ویژگی، بعد از مرگ، جریان بازی را از آخرین چک پوینتی که در آن حضور داشتند شروع کنند. این امر موجب می‌شود تا دستیابی به عمیق‌ترین سطوح بازی به مراتب ساده‌تر شود.

Below

البته افرادی که تمایل داشته باشند تا بازی Below را با درجه سختی اصلی آن تجربه کنند، می‌توانند بازی را با حالت Survive راه‌اندازی کنند. این بازی ابتدا با هدف ارائه‌ی یک تجربه دشوار و به چالش کشیدن بازیکنان خود طراحی و ساخته شده است. فرقی نمی‌کند که شما تمایل داشته باشید Below را با چه درجه سختی تجربه کنید؛ درهرصورت انتشار این بازی برای پلتفرم‌های دیگر اتفاق خوبی محسوب می‌شود. امیدواریم تا استودیوی توسعه دهندگان این بازی با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید، بازیکنان بیشتری را برای تجربه این بازی ترغیب کرده و امکان دسترسی به بهترین ویژگی‌های این بازی را بدون آشفتگی و درگیر شدن با درجه سختی بالای این بازی فراهم کند.

مقاله مرتبط

بازی Below هم‌اکنون برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان قابل دریافت است. نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی بهار سال ۹۹ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به مطلب نقد و بررسی این بازی در زومجی دسترسی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده