نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

ترکیب تیم Virtus.pro رشته Dota 2 دستخوش تغییراتی شد

تیم ویرتوس.پرو رشته‌ی Dota 2 ایگور گریگورنکو و ویتالی ملنیک را به ترکیب غیرفعال اضافه کرد و با دو بازیکن تازه برای پیوستن به ترکیب به توافق رسید.

روز گذشته تیم Natus Vincere اعلام کرد که باکیت “Zayac” امیلزانوف ترکیب آن‌ها را برا پیوستن به تیم Virtus.pro ترک می‌کند و سمیون “CemaTheSlayer” کریولیا جایگزین او می‌شود. حالا مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، تیم ویرتوس.پرو با انتشار توییتی از تغییر فهرست بازیکنانش خبر داد که باعنایت‌به عملکرد بسیار ضعیف آن‌ها در ماه‌های اخیر کاملاً قابل پیش‌بینی بود. با اینکه بازیکنان بزرگی در ترکیب Virtus.pro وجود داشت، اما آن‌ها عملکرد خوبی در کنار هم نداشتند و به‌همین‌خاطر مسابقات DreamLeague Season 13 را بدون حتی یک پیروزی به پایان رساندند.

براساس اعلام ویرتوس.پرو، ایگور “epiceptick1d” گریگورنکو و ویتالی “Save” ملنیک فعلاً به فهرست بازیکنانِ غیرفعال تیم اضافه می‌شوند و در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیشتری از وضعیت آن‌ها به اشتراک گذاشته خواهد شد. باکیت امیلزانوف و زار “Cooman” شاکمورزائف نیز بازیکنانِ تازه‌ی ویرتوس.پرو هستند که در مرحله‌ی مقدماتی سومین رویدادهای ماینور و میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 زیر سایه‌ی این تیم به رقابت می‌پردازند. 

زار شاکمورزائف، ولادیمیر "No[o]ne" میننکو، رومن "Resolut1on" فومیناک، باکیت امیلزانوف و الکسی "Solo" برزین ترکیب تیم Virtus.pro را پس از تغییرات اخیر تشکیل می‌دهند. با تمام این تفاسیر باید ببنیم که آیا ویرتوس.پرو می‌تواند طلسم نتیجه‌ نگرفتن در این فصل را بشکند و به روزهای اوج بازگردد یا تغییرات اخیر کمکی به بهبود شرایط آن‌ها نمی‌کند. طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای جدال ویرتوس.پرو و ناوی هستند؛ چرا که این دیدار فراتر از یک تقابل ساده خواهد بود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده