نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

تیم Virtus Pro رشته Dota 2 با -Save برای پیوستن به ترکیب قرارداد امضا کرد

تیم ویرتوس.پرو رشته‌ی Dota 2 پس از دو تورنمنتی که ویتالی ملنیک را به‌عنوان بازیکن جایگزین در کنارش داشت، با او برای پیوستن به ترکیب اصلی به توافق رسید.

تیم Virtus.pro را می‌توان یکی از تیم‌های برتر Dota Pro Circuit فصل گذشته بازی Dota 2 دانست، اما تغییرات بزرگی که به‌دنبال پایان مسابقات The International 9 در ترکیب این تیم ایجاد شد، آن‌ها را با چالش‌های بسیاری در بازیابی قدرت سابق‌شان روبه‌رو کرد. پس از کناره‌گیری ویرتوس.پرو از مسابقات Dota Summit 11 Minor برای کسب آمادگی برای ادامه‌ی فصل، این تیم رسماً با ویتالی “-Save” ملنیک که به‌عنوان بازیکن جایگزین آن‌ها شناخته می‌شد، برای پیوستن به ترکیب قرارداد امضا کرد. این اقدام باعث انتقال کامل این بازیکن از Winstrike Team به ویرتوس.پرو می‌شود و این درحالی است که تنها یک ماه از زمان پیوستن او به VP می‌گذرد. سازمان Virtus.pro با انتشار توییت جدیدی در این‌باره اظهار داشت:

ویتالی “-Save” ملنیک که پیش‌ازاین به‌عنوان بازیکن جایگزین برای تیم ما بازی می‌کرد، با ویرتوس.پرو برای پیوستن به ترکیب قرارداد امضا کرد. این بازیکن از Winstrike Team به Virtus.pro منتقل شده است.

رومن دِوُریانکین، مدیرکل سازمان ویرتوس.پرو نیز درباره‌ی راه‌یابی ویتالی ملنیک به ترکیب اصلی تیم اذعان داشت:

در این ماه -Save عملکرد خوبی داشت و سزاوار کسب جایگاهی در ترکیب اصلی بود. پیشرفت قابل توجه او در هر دو بخش «مهارت‌های شخصی» و «برقراری ارتباط با هم‌تیمی‌ها» رویکرد جدیدی را برای تیم به ارمغان آورد.

Virtus Pro

درحال‌حاضر تیم Virtus.pro با چهار بازیکن اصلی و یک بازیکن جایگزین به استقبال مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور و میجور فصل می‌رود که این موضوع نشان از تلاش الکسی "Solo" برزین برای نهایی‌کردن ترکیب دارد. همچنین علی‌رغم عدم موفقیت اولیه‌ی ویرتوس.پرو، کاپیتان تیم امیدوار است که -Save بتواند حتی بیشتر از این پیشرفت کند. سولو در گفتگویی با وب‌سایت پرودوتا در این خصوص گفت:

بزرگ‌ترین سوال این است که آیا او قادر به ساماندهی دوباره‌ی ذهن خود در رویارویی با شرایط متفاوت خواهد بود یا خیر. شما در یک مسابقه نیاز به بازی با یک هیرو مشخص دارید و در مسابقه‌ی بعدی کنترل هیروی دیگری را بر عهده می‌گیرید. اگر او موفق به انجام این کار شود، پس توانایی تبدیل‌شدن به بهترین بازیکن پست چهارم تاریخ Dota 2 را دارد.

از آن‌جایی‌که تیم Virtus.pro در هیچ یک از تورنمنت‌های اصلی ماه نوامبر شرکت نمی‌کند، فرصتی یک ماهه در اختیار Solo قرار می‌گیرد تا روی رفع مشکلاتی که منجر به شکست آن‌ها در مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویداد میجور این فصل شد، تمرکز کند. همان‌طور که سولو اشاره کرد، ویتالی ملنیک توانایی‌های خود را در مسابقه‌های اخیر نشان داده است؛ بنابراین منطقی است که تیم بخواهد قراردادی برای پیوستن او به ترکیب اصلی امضا و به‌این‌ترتیب روبه‌جلو حرکت کند.

تیم ویرتوس.پرو در نظر دارد تا در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات DreamLeague Season 13 که در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر) برگزار می‌شود، شرکت کند. فهرست بازیکنان فعلی تیم Virtus.pro در انتهای مطلب قابل مشاهده است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

  • ایگور 'epileptick1d' گرگورنکو (بازیکن جایگزین)
  • ولادیمیر "No[o]ne" منیکو
  • رومن "Resolut1on" فومیناک
  • ویتالی “Save-” ملنیک
  • الکسی "Solo" برزین


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده