نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

تیم Virtus.pro رشته Dota 2 تغییراتی جزئی در ترکیب ایجاد کرد

سازمان ویرتوس.پرو پنج ساعت پیش از پایان مهلت ثبت نام برای شرکت در اولین رویداد میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 دست به تغییراتی در ترکیب زد.

ترکیب قبلی تیم Virtus.pro از سال ۲۰۱۶ تقریباً بدون تغییر بوده است و از دستاوردهای این ترکیب می‌توان به شرکت در دو اینترنشنال و کسب مقام قهرمانی در پنج رویداد میجور اشاره کرد. بااین‌حال این تیم هرگز موفق به قهرمانی در مسابقات اینترنشنال نشد و اخیراً هم در مسابقات The International 9 در رده‌ی مایوس‌کننده‌ی نهم-دوازدهم ایستاد تا آخرین امیدهای طرفداران به درکنارهم باقی ماندن اعضای این تیم نقش بر آب شود. بیش از دو هفته پیش تیم ویرتوس.پرو با اولین بازیکن خود یعنی پاول “9pasha” خواستونف که در ادامه به تیم Natus Vincere پیوست و آرسنی "ArsZeeqq" آسوف، مربی تیم خداحافظی کرد. هفته‌ی گذشته نیز اعلام شد که رومن "Ramzes666" کوشنارف راهی امریکای شمالی شده است تا در فصل پیش‌رو برای تیم پرآوازه‌ی Evil Geniuses بازی کند. حال و در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که تیم Virtus.pro شروع به پر کردن جاهای خالی با بازیکنان تازه کرده است و به همین خاطر با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

خبرهای مهمی داریم! به Resolut1on، آفلنر جدیدمان خوش‌آمد می‌گوییم. ما در مرحله‌ی مقدماتی رویداد میجور MDL Chengdu شرکت خواهیم کرد. در مرحله‌ی مقدماتی این رویداد از epileptick1d برای بازی در نقش Carry استفاده می‌کنیم. همچنین RodjER تیم را ترک می‌کند.

در ترکیب تازه‌ی Virtus.pro شاهد پیوستن رومن "Resolut1on" فومیناک از تیم J.Storm هستیم که به‌جای پست یک در پست سه بازی می‌کند. تیم J.Storm نیز اعلام کرده است که با خروجِ لحظه‌ی آخری Reso از تیم، به‌صورت آزمایشی از براکستون "Brax" پالسون در ترکیب استفاده می‌کند. در این میان ایگور "epileptick1d" گرگورنکو نیز به‌صورت آزمایشی نقش کری را برای ویرتوس.پرو بازی خواهد کرد. این بازیکن بیشتر به‌خاطر ایستادن در صدر جدول برترین بازیکنان اروپایی شناخته می‌شود و باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این ستاره‌ی بازی‌های پابلیک می‌تواند وارد عرصه‌ی حرفه‌ای رقابت‌ها شود یا خیر. ولادیمیر "No[o]ne" منیکو، بازیکن خط میانی و الکسی "Solo" برزین، کاپیتان و بازیکن پست پنج ویرتوس.پرو تنها بازیکنان باقی‌مانده‌ی ترکیب قبلی هستند. در این میان ولادیمیر "RodjER" نیکوگوسین نیمکت‌نشین شده و آماده‌ی نقل‌وانتقال است. این بازیکن از سال ۲۰۱۸ به‌جای الیا "Lil" الیوک به تیم Virtus.pro ملحق شد و تقریباً بلافاصله پس از پیوستن او شاهد موفقیت‌های بسیار ویرتوس.پرو بودیم.

آناتولی “boo!k” ایوانف باری دیگر به‌عنوان مربی به ویرتوس.پرو پیوسته است. شایان ذکر است که تیم Virtus.pro در کنار این مربی مقام پنجم-ششم مسابقات The International 8 را به دست آورد. او پیش از این مربی تیم Gambit بود که در مرحله‌ی مقدماتی منطقه‌ی CIS نتوانست کاری از پیش ببرد و شانس راه‌یابی به مرحله‌ی گروهی این رویداد سالانه را از دست داد. تیم ویرتوس.پرو در زمان نگارش این خبر هنوز بازیکن پست چهارم خودش را معرفی نکرده است و از آن‌جایی‌که این تیم خواهان شرکت در اولین رویداد میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 است، احتمالاً به‌زودی شاهد اطلاعیه‌ی دیگری از آن‌ها برای معرفی یک بازیکن تازه خواهیم بود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده