نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Alien Hominid Invasion منتشر شد

تریلر بازی shoot-’em-up و اکشن Alien Hominid Invasion از استودیوی The Behemoth نخستین‌بار تصاویری از گیم‌پلی این بازی را نمایش می‌دهد.

حدود یک ماه پیش توسعه‌دهندگان The Behemoth بالاخره از پنجمین بازی این استودیو رونمایی کردند. تیم سازندگان این بازی در آن زمان به جز نام و چند تصویر گرافیکی، اطلاعات چندانی از بازی Alien Hominid Invasion را منتشر نکردند، اما بالاخره اولین تصاویر از گیم پلی این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. از طریق تریلر جدیدی که توسط تیم توسعه‌دهندگان بازی‌هایی مانند Castle Crashers و BattleBlock Theater منتشر شده است، بالاخره خواهیم دید که Alien Hominid Invasion چه چیزهایی را برای عرضه کردن خواهد داشت. شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

همانطور که مشاهده می‌کنید، استایل کلاسیک بازی‌های The Behemoth که به نوعی امضای شناخته‌ شده‌ی بازی‌های این استودیو محسوب می‌شود، همچنان در این بازی قابل مشاهده است. جلوه‌های گرافیکی این بازی نیز با این‌که یادآور تمامی بازی‌های قبلی این استودیو است، نسبت به قبل اصلاحات زیادی را به خود دیده و به مراتب روان‌تر و جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد و البته این موضوع با توجه به اتفاقات زیادی که در حین انجام بازی در صفحه نمایش داده می‌شود، تأثیر زیادی روی تجربه این بازی دارد. بازی Alien Hominid Invasion همچنان سبک سنتی بازی‌های shoot-’em-up و side-scrolling را ادامه داده که مشابه بازی‌های کلاسیک Metal Slug است، اما سطح درگیری‌های اکشن این بازی به مراتب بالاتر از Metal Slug است.

حداکثر ۴ بازیکن می‌توانند به‌صورت همزمان در Invasion به بازی بپردازند. این تعداد، دو برابر بازی Alien Hominid Invasion بوده و در نتیجه دو برابر هیجان و درگیری‌های اکشن بیشتری را به همراه دارد. ضمن این‌که به‌نظر می‌رسد لوت‌های تصادفی نقش مهمی را در این بازی ایفا می‌کنند. این عامل، در کنار مسیرهای چندگانه‌ای که در مقابل حرکات بازیکنان قرار می‌گیرند، موجب افزایش هیجان و درگیری در این بازی شده و ساعات خوشی را برای شما و دوستان شما در کنار هم رقم خواهد زد.

اولین بازی Alien Hominid در زمان خود یک تجربه بسیار هیجان‌انگیز و غافلگیر کننده را برای بازیکنان به ارمغان آورده بود و حالا به‌نظر می‌رسد که The Behemoth بار دیگر و این‌بار با روشی تازه و به ظاهر بسیار سرگرم کننده به این مسیر بازگشته است. امیدواریم که Alien Hominid Invasion از نظر میزان موفقیت، از بازی قبلی خود نیز عبور کند.

Alien Hominid Invasion بعد از تکمیل فرایند توسعه، برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و همچنین پی سی منتشر خواهد شد.

  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده