// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

شایعه: احتمالا سونی فردا تاریخ معرفی پلی استیشن 5 را اعلام می‌کند

اخیرا تصویری منتشر شده است که شاید نشان‌دهنده‌ی این باشد که شرکت سونی فردا مورخ ۲۸ ماه فوریه تاریخ رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 را اعلام می‌کند.

می‌دانیم که کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شود؛ اما شرکت سونی هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با ظاهر این کنسول و قیمت احتمالی آن اعلام نکرده است. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار کنسول های بازی، تصویری منتشر شده است که شاید نشان‌دهنده‌ی برگزاری یک رویداد کوچک توسط سونی باشد. گفته شده است که این شایعه احتمالا به‌وقوع خواهد پیوست.

شرکت Sony پیش‌تر اعلام کرده بود که در رویدادهای E3 2020، PAX East و GDC 2020 حضور نخواهد داشت. این خبر به‌این معنی است که سونی برای رونمایی از کنسول جدید خود نیازمند برگزاری یک رویداد مخصوص و مختص‌به‌خود خواهد بود. ظاهرا بخشی از این رویداد قرار است فردا مورخ ۲۸ ماه فوریه (۹ اسفند ماه) راس ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار شود و در آن تاریخ رونمایی رسمی از پلی‌استیشن 5 توسط سونی اعلام شود. این شایعه براساس اطلاعاتی از یک وب‌سایت روسی است که حالا دیگر پاک شده است، اما می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

پلی استیشن 5 | ps5

این تصویر توسط شخصی در وب‌سایت ردیت با نام کاربری BorisBritva666 منتشر شده است و مدعی شده که در این رویداد تاریخ، زمان و مکان رونمایی از PS5 اعلام خواهد شد. البته این خبر در حد یک شایعه است که برای تایید یا رد کردن چاره‌ای جز صبر کردن وجود ندارد. در هر حال دیر یا زود شرکت سونی باید اطلاعاتی از زمان رونمایی از این کنسول بازی مورد انتظار منتشر کند.

نظر شما چیست؟ آیا امشب قرار است شاهد برگزاری این رویداد باشیم؟


منبع Inverse
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده