// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۵

تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس به ۴۵.۹ میلیون مشترک رسید

طبق گزارش‌ها منتشر شده، تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس به ۴۵.۹ میلیون نفر رسیده است.

در برهه‌‌ای از زمان بالاخره اشتراک پلی استین پلاس سونی به اوج خود خواهد رسید اما به نظر می‌آید که تعداد مشترکین این سرویس اشتراک هنوز رو به افزایش است. سونی در آخرین گزارش مالی خود تعداد مشترکین فعال پلی استیشن پلاس را اعلام کرد و تأیید کرد که هم‌اکنون تعداد ۴۵.۹ میلیون مشترک فعال وجود دارد.

این رقم نسبت به ۴۵ میلیون نفر در اوایل سال ۲۰۲۰ و ۳۶.۹ میلیون نفر در زمان مشابه سال گذشته، رشد چشمگیری داشته و به نظر می‌آید که در پایان چرخه حیات کنسول پلی استیشن 4 این تعداد با شیب بیشتری رشد کرده است.

شبکه پلی استیشن در مدت سه ماه تا تاریخ ۹ مهر ماه، تعداد ۱۰۷ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته که در مقایسه با تعداد ۱۱۴ میلیون کاربر در سه ماه قبلتر خود اندکی افت کرده است. این اختلاف احتمالا به این دلیل است که بعد از اعلام قرنطینه‌ی اجباری به‌دلیل شروع کرونا، کاربران پیشتری ترغیب شدند که در خانه بمانند و با کنسول‌های خود بازی کنند.

سونی امیدوار است که همچنان بتواند دارندگان پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را متقاعد کند که جز مشترکین پلی استیشن پلاس شوند و از ابتکارات جدیدی مانند مجموعه PS Plus برای انجام این کار استفاده خواهد کرد.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده