نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

اپلیکیشن موبایل پلی استیشن با تغییرات گسترده منتشر شد

باتوجه به اینکه مدت زمان زیادی تا شروع نسل نهم و عرضه کنسول پلی استیشن 5 باقی نمانده، به‌تازگی سونی اپ موبایل پلی استیشن را با ظاهر و امکانات جدید منتشر کرد.

حدود دو هفته دیگر بالاخره نسل نهم کنسول‌های خانگی به‌صورت رسمی عرضه و وارد میدان می‌شوند. سونی با پلی استیشن 5 و بازی‌هایی که قرار است برای این کنسول عرضه شوند، بسیار امیدوار است تا روند مثبت خود را ادامه داده و به رقابت با کنسول ایکس باکس سری ایکس برود.

به‌نظر می‌رسد اما سونی تغییرات زیادی قرار است برای نسل بعد خود به‌وجود آورد؛ چراکه اخیرا به‌صورت رسمی با انتشار تریلری از نسخه کاملا تغییر یافته و جدید برنامه موبایل پلی استیشن رونمایی شد. با نگاهی به ویدیوی منتشر شده، متوجه می‌شوید که علاوه‌بر رابط کاربری جدید، ویژگی‌هایی چون چت صوتی، ویژگی‌های مخصوص به پلی استیشن 5 و فروشگاه بهینه شده نیز در آن دیده می‌شوند. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی معرفی این اپ جدید دعوت می‌کنم تا بیشتر با محیط و قابلیت‌های آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارت

از ویژگی‌های جدید این برنامه می‌توان به رابط کاربری آن اشاره کرد که با تغییرات گستره خود این امکان را به کاربران می‌دهد تا در صفحه اول برنامه به‌راحتی بتوانند بازی‌هایی که اخیرا تجربه کرده‌اند و همچنین بازی‌هایی را که دوستان خود در حال انجام دادن هستند مشاهده کنند. سونی در نسخه جدید خود این فرصت را فراهم کرده تا در محیط برنامه بتوانید گروه‌های پانزده نفره ساخته و با دوستان خود پیام‌های صوتی ردوبدل کنید. 

بخش فروشگاه نسخه جدید اپلیکیشن پلی استیشن

اپلیکیشن جدید پلی استیشن از هم‌اکنون برای سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. حال اگر شما هم برنامه خود را به‌روزرسانی کردید، لطفا نظرات خود در خصوص تغییرات اعمال شده را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده