نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷

تاریخ انتشار بازی Temtem برای پلی استیشن 5 مشخص شد

بازی Temtem در ابتدا به‌صورت Early Access و با قیمت کمتر برای پلی استیشن 5 عرضه شده و بعد از آن محتوای تکمیلی بازی را دریافت خواهد کرد. در ادامه جزئیات مربوط‌به زمان انتشار و قیمت‌های بازی ارائه شده است.

بازی ماجراجویانه Temtem با سبک چند نفره آنلاین کلان (MMO) و گیم‌پلی شبیه به بازی محبوب Pokemon، توسط استودیوی Crema ساخته شده است. این بازی بعد از محبوبیت سریع و روبه رشدی که در پلتفرم پی سی تجربه کرد، با انتشار تریلری برای پلی استیشن 5 نیز تأیید شد. حالا به نظر می‌رسد زمان عرضه این بازی روی کنسول نسل نهمی سونی نیز مشخص شده است.

وبلاگ پلی استیشن به‌تازگی و به‌عنوان بخشی از برنامه روتین این شرکت در ارائه اطلاعات بیشتر و معرفی بازی‌های جدیدی که برای PS5 عرضه خواهند شد، اقدام به اعلام تاریخ ۸ دسامبر مصادف با ۱۸ آذر به‌عنوان زمان انتشار این بازی کرده است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بازی Temtem در این تاریخ روی پلی استیشن 5 به‌صورت early access یا دسترسی اولیه قرار خواهد داشت. ضمن اینکه کاربران پلی استیشن 5 می‌توانند با استفاده از قابلیت کراس پلتفرم این بازی با پی سی گیمرها به تجربه Temtem بپردازند.

شخصیت های بازی Temtem

هنوز مشخص نشده که آیا این بازی برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس نیز منتشر خواهد شد یا خیر. یا اینکه آیا این نسخه نیز از قابلیت کراس پلتفرم برخوردار خواهد بود یا اینکه شرایط به نحو دیگری رقم می‌خورد.

اما یکی دیگر از نکاتی که جا دارد در اینجا به آن اشاره کرد، این است که نسخه پلی استیشن 5 بازی Temtem باتوجه به شروع کار خود در حالت early access به تمام محتوای بازی دسترسی نخواهد داشت. دنیای این بازی به شش جزیره مختلف تقسیم شده که در نسخه اولیه پلی استیشن 5 به ۴ بخش محدود می‌شود. زمانی‌که نسخه کامل بازی منتشر شد نیز می‌توان به تمامی قسمت‌های کمپین داستانی بازی دسترسی داشته و در حالت‌های کو-آپ امکان ارتباط با سایر بازیکنان دنیای بزرگ این را داشت.

بازی Temtem هم‌اکنون برای پیش‌فروش در فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته و نسخه استاندارد آن به قیمت ۳۷.۴۹ دلار به فروش می‌رسد. نسخه دلوکس بازی نیز ۵۷.۴۹ دلار قیمت گذاری شده است. با خرید نسخه گران‌تر این بازی، به لباس‌ها و سایر آیتم‌های ظاهری ویژه و انحصاری درکنار یک سری امتیازات بیشتر دسترسی خواهید داشت.

فضای شاد و مفرح بازی Temtem

اگر به فکر خرید این بازی در زمان انتشار نسخه کامل آن هستید، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که با خرید نسخه early access عملاً ۷.۵۰ دلار کمتر از قیمت نسخه نهایی را پرداخت خواهید کرد. ضمن اینکه محتوای تکمیلی بازی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. نسخه کامل بازی Temtem به ترتیب با قیمت‌های ۴۴.۹۹ و ۶۴.۹۹ دلار برای ورژن استاندارد و دلوکس به فروش خواهد رسید.

همان‌طور که قبلاً هم اشاره شد، Temtem یک بازی MMO و با سبک گیم پلی بازی‌هایی مانند Pokemon است که ظاهر جدیدی به آن داده شده است. اکثر نظرات و گزارش‌ها اولیه‌ای که در خصوص این بازی منتشر شده کاملاً مثبت بوده و باید دید که بازخورد جامعه کاربران Pokemon نسبت به این بازی چطور خواهد بود. حالا دیگر چند سالی هست که بازیکنان Pokemon خواستار یک بازی MMO هستند و اگر این بازی قادر به پر کردن این خلأ باشد، باید گفت که استودیوی Crema در آستانه‌ی کسب موفقیت بزرگی قرار دارد. شما می‌توانید هم‌اکنون بازی Temtem را برای پلتفرم پی‌سی دریافت کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده