// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Humankind در بهار ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

شرکت سگا درکنار اعلام بازه زمانی انتشار Humankind، نسخه دیلاکس ادیشن بازی را معرفی کرد و بازی را برای پیش خرید کردن در دسترس قرار داد.

استودیو امپلتیود (Amplitude) با توسعه بازی Humankind سعی دارد یک تجربه متفاوت از بازی‌های استراتژی را در اختیار کاربران قرار دهد. در Humankind بازیکنان هدایت نژادها و قبایل مختلف را برعهده می‌گیرند، از دوره انسان‌های اولیه گرفته تا عصر مدرن و هر کدام از آن‌ها، تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهند. 

در جریان رویداد PC Gaming Show 2020 بود که بازی هیومن‌کایند تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد و به‌تازگی، استودیو امپلتیود و شرکت سگا، به‌ترتیب سازنده و ناشر Humankind، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند. در تریلر منتشر شده، شاهد بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی هستیم تا کاربران بیش‌ازپیش با جهان Humankind آشنا شوند. بااین‌حال موردی که در تریلر بازی Humankind اهمیت بالایی دارد، اعلام تاریخ انتشار بازی است. Humankind در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین/اردیبهشت ۱۴۰۰) برای کامپیوتر (ازطریق استیم و اپیک گیمز) مک و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.

همچنین کاربران هم‌اکنون می‌توانند برای پیش خرید بازی اقدام کنند. در ادامه، نسخه دیلاکس بازی Humankind هم معرفی شد. نسخه دیلاکس شامل بازی اصلی درکنار پک Notre-Dame می‌شود. این نسخه شامل محتوایی نظیر آیتم شخصی‌سازی آواتار و ست آواتار ویکتور هوگو، آیتم ساخت و ساز داخل بازی Notre-Dame Wonder و ایونت‌های داستانی Notre-Dame می‌شود. از دیگر محتویات نسخه دیلاکس هم می‌توان‌به ساندترک‌های بازی و همچنین یک فایل پی‌دی‌اف به نام Unit & Tech Tree اشاره کرد که با محوریت معرفی درخت Tech بازی و ویژگی‌های گیم‌پلی در اخیار کاربران قرار می‌گیرد.

دراین‌میان اشاره کنم که یک سناریو گیم‌پلی انحصاری با نام 100-turn OpenDev هم برای کاربران گوگل استیدیا درنظر گرفته شده که تنها تا تاریخ هفت آبان ماه (۲۸  اکتبر) در اختیار کاربران قرار دارد. در انتها هم مشخص شد که پیش‌خرید کنندگان Humankind آیتم‌هایی نظیر ست آواتار بودیکا، آیتم‌های دکوراسیون و سمبل‌های مختلفی را برای تزئین حساب کاربری خود به‌عنوان پاداش کسب خواهند کرد. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده با محوریت تاریخ انتشار هیومن‌کایند را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده