نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

سازنده Godfall تجربه‌ی استفاده از دوال‌ سنس پلی استیشن 5 را شگفت‌انگیز توصیف می‌کند

مدیرعامل استودیوی کانترپلی گیمز اخیراً در گفت‌وگو با مجله‌ی پلی استیشن به تمجید از دسته پلی استیشن 5 پرداخت.

باور تمام اتفاقات سال ۲۰۲۰ بسیار دشوار است، اما به‌هرشکل کمتر از یک ماه تا عرضه‌ی کنسول‌های نسل نُهم شرکت‌های سونی و مایکروسافت فاصله داریم. بازی Godfall یکی از نخستین بازی‌های معرفی‌شده برای نسل بعدی بود که در زمان عرضه‌ی پلی استیشن 5 در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از جنبه‌های این کنسول بیش از بقیه مورد توجه استودیوی کانترپلی گیمز قرار گرفته است.

مدیرعامل استودیوی کانترپلی گیمز اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی رسمی پلی استیشن به‌طور خلاصه درباره‌ی کنسول پلی استیشن 5، خصوصاً کنترلر دوال‌سنس صحبت کرد. او تجربه‌ی استفاده از کنترلر DualSense را «شگفت‌انگیز» توصیف و به امکان ایجاد لرزه‌ها برای موقعیت‌های خاص درون بازی اشاره کرد. سازنده‌ی بازی Godfall اولین فردی نیست که به تمجید از این کنترلر می‌پردازد؛ زیرا توسعه‌دهندگان فرست پارتی و ثرد پارتی نیز ظاهراً تحت تأثیر بازخورد لمسی (Haptic Feedback) و تریگرهای تطبیقی (Adaptive Triggers) آن قرار گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد که در ابتدای هر نسل برخی از ویژگی‌ها یا لوازم جانبی خاص بیش از اندازه بزرگ جلوه داده می‌شوند، اما این موارد زیاد دوام نمی‌آورد و خیلی زود فراموش خواهند شد. تنها زمان مشخص می‌کند که آیا این موضوع در مورد دوال‌سنس نیز صدق می‌کند یا خیر، اما نخستین گام این است که هنگام عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) یکی از این کنترلرها را در دست بگیریم و خود به تجربه‌ی ویژگی‌های تازه‌ی آن بپردازیم. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده