نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۹

تریلر جدید CoD: Black Ops Cold War حالت ۴۰ نفره بازی را نشان می‌دهد

اکتیویژن با انتشار تریلر جدیدی به معرفی حالت جدید و ۴۰ نفره Call of Duty: Black Ops Cold War موسوم به Fireteam: Dirty Bomb پرداخته است.

نسخه بتای حالت چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops Cold War امروز در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت و افرادی که این بازی را برای پی سی یا ایکس باکس وان پیش خرید کردند به این نسخه دسترسی خواهند داشت. به‌علاوه اینکه کلیه کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند مرحله آزمایشی بازی را تجربه کنند. اما یکی از حالت‌های جدیدی که در این نسخه اضافه شده، مود Fireteam: Dirty Bomb یا حالت ۴۰ نفره بازی در دو نقشه مختلف است. حالا اکتیویژن با انتشار تریلر جدیدی، طرفداران را با این حالت آشنا کرده است.

در ادامه می‌توانید تریلر مذکور را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

در حالت Fireteam: Dirty Bomb، جمعاً ۴۰ بازیکن در ۱۰ تیم مختلف توزیع شده و در نقاط مختلف نقشه پراکنده می‌شوند. بازیکنان وظیفه دارند تا از نقاط مختلف نقشه اورانیوم جمع آوری کرده و بمب‌های خرابکارانه‌ را قبل از سایرین منفجر کنند. انفجار این بمب‌ها، با ایجاد تشعشعات رادیواکتیو به همه بازیکنانی که در محدوده عملکرد آن قرار می‌گیرند آسیب خواهد زد. قرارگرفتن در محیط آلوده به اورانیوم روی نحوه حرکت و سطح سلامتی بازیکنان تأثیر گذاشته تا اینکه نهایتاً آن‌ها را خواهد کشت.

البته شما می‌توانید هم‌تیمی‌های خود را احیا کرده و مجدداً به جریان بازی برگردانید. اولین تیمی که به حد امتیاز تعیین شده دست پیدا کند، برنده خواهد شد. اینکه می‌تواند با کشتن سایر بازیکنان، منفجر کردن بمب‌ها و جایگذاری اورانیوم انجام شود. فعلاً و در نسخه آزمایشی این بازی، از دو نقشه برای این حالت استفاده می‌شود. اکتیویژن و استودیوهای تری‌آرک و ریون سافتور قبلاً هم از حالت‌های دیگر بازی جدید خود مانند مود زامبی رونمایی کرده‌ بودند.

وودز در حال صحبت با کاراکتر بازی  Call of Duty Black Ops Cold War

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. داستان این بازی در دوران جنگ سرد و اوایل دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. براساس متن معرفی این بازی در وبسایت اکتیویژن، بازیکنان در حالت تک نفره بازی با شخصیت‌های تاریخی مواجه شده و وقایع مستندی را تجربه خواهند کرد. ضمن اینکه مناطق تاریخی شناخته شده‌ای از جمله شرق برلین، ویتنام، ترکیه و مقر نیروهای اتحاد جماهیر شوروی در مراحل این بازی طراحی شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده