// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

تصاویر جدید Returnal محیط و دشمنان بازی را نشان می‌دهد

در سایت پلی استیشن جزئیاتی از بازی Returnal منتشر شده که نشان می‌دهد با یک بازی اکشن روگ‌لایک سوم شخص طرف هستیم.

Returnal یکی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 است که درگذشته اعلام شده بود در سال ۲۰۲۱ روانه بازار می‌شود. همچنین تیم سازنده اعلام کرده که این بازی قرار است به‌خوبی از ویژگی‌های و مزیت‌های کنسول نسل نهمی سونی استفاده کند تا تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این در حالی است که به‌تازگی در سایت پلی استیشن اطلاعات و تصاویری از Returnal منتشر شده است. سفینه Selene، قهرمان داستان، در جهان بیگانگان سقوط می‌کند؛ جایی‌که در آن سرنخ‌هایی از یک تمدن قدیمی وجود دارد. ازاین‌رو Selene باید ازاین سرنخ‌ها استفاده و از جهانی که در آن گرفتار شده است، فرار کند. دراین‌میان اگر بمیرد، مجددا متولد خواهد شد و جهانی که در آن قرار داشته است، تغییر خواهد کرد. به‌عبارتی، Returnal یک بازی اکشن روگ‌لایک سوم شخص است که در جریان مرگ قهرمان، تمامی پیشرفت‌های او از بین رفته و به ابتدای بازی بر می‌گردد. 

همچنین ساختار محیط‌های بازی هم تغییر پیدا خواهد کرد تا مخاطب در هر دور از بازی کردن، تجربه‌ی متفاوتی را کسب کند. در ادامه مشخص شده که با هر بار مردن و زنده شدن مجدد، دسترسی به آیتم‌های جدیدی خواهید داشت و با پیدا کردن تکنولوژی‌های بیگانگان، می‌توانید ارتقاهایی را انجام دهید تا در تلاش‌های بعدی کمک حال شما باشند. دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به آیتم‌های جمع‌آوری بازی داشته باشیم. درواقع Selene می‌تواند فرگمنت‌هایی را پیدا کند که بخش‌هایی از خاطرات خود در این سرزمین هستند.

در انتها می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Returnal را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این بازی روگ‌لایک سوم شخص تیراندازی با ما در میان بگذارید. تمامی تصاویر، از گیم‌پلی بازی روی پلی استیشن 5 ضبط شده است.


 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده