// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Exit the Gungeon برای کنسول و پی سی در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود

سازنده‌ی بازی Exit the Gungeon اعلام کرد که این بازی اوایل سال میلادی جاری برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

بازی Exit the Gungeon از استودیو Dodge Roll Games، یک بازی ساید اسکرول پلتفرمر است که در دنیای Gungeon جریان دارد و این بازی در حال حاضر تنها در دسترس کاربران سرویس اپل آرکید قرار گرفته است. به تازگی سازنده‌ی این بازی اعلام کرده است که بازی Exit the Gungeon اوایل سال میلادی جاری برای پی‌ سی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

همچنین به تازگی استودیو Dodge Roll Games در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که میزان فروش بازی Enter the Gungeon از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده است. بازی Enter the Gungeon، در سبک شوتر روگ لایک، برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و توانست نظرات بسیاری از منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و همچنین پس از آن نیز تعدادی محتویات پس از عرضه‌ی رایگانی را در اختیار بازیکنان قرار داد. سال گذشته پس از انتشار آخرین آپدیت Enter the Gungeon، پشتیبانی از این بازی متوقف شد.

همچنین اخیرا متوجه شدیم که در حال حاضر استودیو Dodge Roll Games در حال کار روی پروژه‌ای بلند پروازانه است. طبق گزارش‌های منتشر شده، این پروژه در نوامبر سال ۲۰۱۸ در مراحل اولیه توسعه خود قرار داشته است و به نظر می‌آید در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده