نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

حالت جدید Hardcore به بازی Disco Elysium اضافه شد

آپدیت جدید Disco Elysium، حالت جدید «Hardcode Mode» را درکنار امکان پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض (Ultra Wide) به‌بازی اضافه می‌کند.

بازی تحسین شده‌ی Disco Elysium با ژانر نقش‌آفرینی، کارآگاهی و دنیایی جهان-باز که سال گذشته توسط استودیو مستقل ZA/UM منتشر شد، توسط بسیاری از مخاطبان به‌خاطر سپرده شده است. آن دسته از بازیکنانی که به‌دنبال بهانه‌ای برای تجربه‌ی مجدد این بازی بودند، حالا می‌توانند از حالت جدید این بازی با نام Hardcore Mode نهایت بهره را ببرند.

همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، حالت جدید Hardcode Mode برای افرادی که به‌دنبال چالش بیشتر در بازی هستند، ساخته شده است. در این حالت، تغییرات متعددی به منظور دشوارتر کردن شرایط زندگی شما در منطقه‌ی ویران شده‌ی Martinaise در بازی اعمال شده است.

در حالت جدید بازی Disco Elysium درجه سختی تک‌تکِ Check‌های بازی بالاتر خواهد رفت؛ یعنی شانس شکست خوردن شما به مراتب بالاتر خواهد رفت. ضمن اینکه به‌دست آوردن پول نیز به‌طور قابل ملاحظه‌ای سخت‌تر خواهد شد. با بدتر شدن شرایط، هزینه‌های دارویی افزایش یافته و میزان اثرگذاری آن‌ها کمتر خواهد شد. بنابراین کاراکتر بازی به‌منظور آزاد کردن ذهن خود از تشویش‌ها و همچنین حفظ جرأت و شجاعت خود، بیش‌ازپیش به آیتم‌های نیروزا روی خواهد آورد.

دانلود از آپارات

این آپدیت محتوای دیگری نیز ضمیمه خود کرده است. براساس توضیحاتی که توسط توسعه دهندگاه ZA/UM منتشر شده، بازیکنان باید با دقت بیشتری به تفکر درباره معماهای بازی بپردازند. از طرفی، پاداش‌ این تفکر، ممکن است شما را به مسیرهایی هدایت کند که در حالت عادی تمایلی به پیمودن آن نخواهید داشت. ضمن اینکه، لِوِل بازیکنان سریع‌تر از قبل رشد خواهد کرد.

حالت جدید «Hard Mode» به‌عنوان بخشی از به‌روز‌رسانی جدید Disco Elysium برای پی‌سی منتشر می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که بعد از نصب این آپدیت به نسخه پی سی اضافه خواهد شد، امکان پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض یا «Ultra Wide» است. علاوه‌براین، Disco Elysium هم‌اکنون با ۲۰٪ تخفیف در فروشگاه استیم به فروش می‌رسد؛ طوری‌که به‌جای پرداخت مبلغ ۴۶ دلار می‌توانید این‌بازی را با حدود ۳۷ دلار خریداری کنید. این بازی در حال حاضر فقط برای پی سی در دسترس است و در سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود.

اگر قبلاً سابقه‌ی تجربه‌ی Disco Elysium را نداشتید، توصیه می‌کنیم که این بازی زیبا و جذاب را حتماً امتحان کنید. این بازی در بررسی زومجی، نمره‌ی بسیار خوب ۹.۵ را دریافت کرده است. در قسمت‌هایی از مطلب نقد و بررسی این بازی می‌خوانیم:

دیسکو الیسیوم یک تجربه کاراگاهی عمیق و درگیر‌کننده است که مدام در جریان آن باید با پیدا کردن سرنخ‌های مختلف و پی بردن به رمز و راز شخصیت‌هایی که در این جهان حضور دارند، معما‌های بازی را حل کنید و از شنیدن داستانی کاملا چندلایه و پر از پیچیدگی‌های شخصیتی عالی لذت ببرید. Disco Elysium از آن دست بازی‌هایی است که تجربه کردنش به تمام افرادی که اندک علاقه‌ای به مدیوم بازی‌های ویدیویی دارند، توصیه می‌شود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده