نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

Red Dead Redemption 2 روی ایکس باکس وان پذیرای محتوای داستانی و حالت عکاسی شد

آپدیت جدید Red Dead Redemption 2، محتوای داستانی تازه و حالت عکاسی را به نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی می‌آورد.

بازی Red Dead Redemption 2، ساخته‌ی شرکت راکستار (Rockstar Games) یکی از پرطرفدارترین بازی‌های این نسل از کنسول‌های خانگی به شمار می‌آید. این بازی که سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه شد توانست نقد‌های بسیار مثبتی را از منتقدان دریافت کند و همچنین از لحاظ فروش نیز رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند تا از هر لحاظ به موفقیتی درخور توجه برای سازندگان خود بدل شود. RDR2 راه خود را چندی پیش به پی سی باز کرد تا طرفداران این پلتفرم نیز بتوانند به دوران غرب وحشی قدم بگذارند و با ماجرای آرتور مورگان همراه شوند. راکستار برای به‌دست آوردن دل هوادارانی که از تأخیر در عرضه‌ی نسخه‌ی پی سی بازی ناراضی بودند، محتوایی انحصاری را برای این پلتفرم در نظر گرفت؛ محتوایی که برای مدتی کوتاه در انحصار نسخه‌ی پی سی بازی بود و مدتی قبل برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و اکنون نیز راه خود را به نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی باز کرده است. 

طبق آخرین اخبار بازی، این محتویات شامل حالت عکاسی جدید و چندین مرحله برای بخش داستانی بازی با نام «تا پایان زمین» می‌شوند. همچنین چندین اسلحه، نقشه‌ی گنج، مخفیگاه‌ و مراحل Bounty Hunter جدیدی در این آپدیت به بازی‌ اضافه شده‌اند. 

شما می‌توانید  تمامی جزئیات این آپدیت جدید را ازطریق سایت راکستار مطالعه کنید.

بازی Red Dead Redemption 2 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی در دسترس است. محتوای آپدیت جدید بازی، پیش از این برای پی سی و پلی‌استیشن 4 در دسترس بود و هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

نظر شما در مورد بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ آیا محتویات جدید بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده