نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

تریلر جدید Animal Crossing: New Horizons چهره‌‌های جدید و آشنایی را نشان می‌دهد

ویدیوی تبلیغاتی بازی Animal Crossing: New Horizons اطلاعات جدیدی از کاراکترهای آن را منتشر می‌کند.

به‌تازگی یک تبلیغات ویدیویی از بازی Animal Crossing: New Horizons در کشور ژاپن پخش شده که اطلاعات جدیدی از این بازی را فاش می‌کند. در این تریلر، Tom Nook و پسرانش Timmy و Tommy را درحال ارائه‌ی ویدیویی از Deserted Island Getaway Package به گروهی از حیواناتِ داستان بازی دیده می‌شوند.

اما در میان کاراکترهایی که در این جمع حضور دارند، چهره‌های آشنایی از اهالی جزیره، از جمله منشی محبوب طرفداران این بازی یعنی Isabelle به چشم می‌خورد. در پس زمینه‌ی این تریلر می‌توان نمونه‌ای از موسیقی متن بازی انیمال کراسینگ را شنید. در پایان این ویدیو، برای اولین‌بار نمایی از طرح جلد این بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

دانلود ویدیو

طرح هنری جعبه‌ی این بازی نیز اطلاعات و جزئیات جدیدی از Animal Crossing: New Horizons را فاش می‌کند. در این تصویر، می‌توان لباس‌ها، مدل موها و کاراکترهای NPC جدید بازی را مشاهده کرد. یکی از این شخصیت‌های غیر قابل بازی، به ظاهر یک ماهی است که شباهت زیادی به Chip دارد. چیپ، همان شخصیتی است که در بازی‌های قبلی مجموعه Animal Crossing در مراحل Fishing Tourneys به ما کمک می‌کرد. اما ان پی سی بعدی این بازی، یک پرنده‌ی Dodo است که در مقابل ساختمان فرودگاه قرار گرفته است. احتمالاً این کاراکتر اولین شخصی است که با ورود به جزیره با او آشنا خواهیم شد.

با نگاه به دورنمای این تصویر، می‌توان بازگشت Harvey و کمپ اردوگاهی او را نیز تأیید کرد. این ویژگی، اولین‌بار در آپدیت Welcome Amiibo از بازی New Leaf منتشر شد.

بازی Animal Crossing: New Horizons در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (اول فروردین ۹۹) برای کنسول‌های نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نظرات خود را در مورد این بازی و تریلر جدید آن با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده