نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۰

بازی Project Resistance مجموعه Resident Evil رسما رونمایی شد

کپکام همان‌طور که وعده داده بود، امروز رسما از بازی Project Resistance مجموعه رزیدنت ایول رونمایی کرد. 

رزیدنت ایول به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های ترسناک، همواره از آن دست آثاری است که طرفداران بی‌صبرانه منتظر نسخه جدیدش هستند. پس از انتشار بازسازی Resident Evil 2 توسط کپکام که با استقبال خیلی خوبی هم همراه بود، زمزمه‌هایی مبنی بر نسخه جدیدی از این مجموعه هم منتشر شدند و کپکام بارها با دعوت از تعدادی از بازیکنان در ژاپن یا آمریکا، امکان تست نسخه جدید را برای آن‌ها فراهم کرد. شرکت ژاپنی همچنین چندی پیش ساخته‌شدن این بازی را رسما تایید و اسم آن را Resident Evil Project Resistance اعلام کرد و مشخص شد که امروز، ۱۸ شهریور، شاهد رونمایی رسمی از این بازی خواهیم بود و البته که نمایش‌های بیش‌تری از آن در جریان نمایشگاه بازی توکیو ارائه خواهند شد. 

حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، کپکام رسما با انتشار تریلری از Project Resistance رونمایی کرده که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کپکام اطلاعات بیش‌تری از Resident Evil: Project Resistance منتشر نکرده و جزییات دقیق‌تر را به نمایشگاه بازی توکیو موکول کرده است. با این حال بازی به‌عنوان یک اثر ترسناک بقای تیمی معرفی شده است و با توجه به تریلر آن هم می‌توان حدس زد که در جریان بازی، بازیکنان باید در قالب تیمی با دشمنان آشنای دنیای رزیدنت ایول از زامبی‌ها گرفته تا لیکر‌ها و حتی تایرنت‌ها مبارزه کنند. همچنین در پایان ویدیو پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی را به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی مشاهده می‌کنیم اما فعلا خبری از تاریخ انتشار نیست. 


منبع توییتر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده