// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

دموی بازی Code Vein در دسترس قرار گرفت

کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم‌اکنون می‌توانند دمو بازی Code Vein را دانلود و تجربه کنند.

بازی Code Vein در مهر ماه عرضه می‌شود و شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر کد وین، سعی دارد با استفاده از المان‌های سولزبورن و ترکیب آن با انیمیشن‌های ژاپنی، تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را ارائه دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، باندای نامکو اعلام کرده که دموی این بازی در دسترس قرار گرفته است. البته تنها کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قادر به تجربه دمو Code Vein هستند.

متاسفانه این دمو برای کامپیوتر عرضه نشده است و کاربران باید تا روز عرضه منتظر بمانند. در جریان دمو بازی Code Vein بازیکنان به‌خوبی با شخصی‌سازی کاراکترها و مکانیزم‌های گیم‌پلی آشنا می‌شوند. شما قادر هستید تا محیط ابتدایی بازی را تجربه کنید. همچنین اعلام شده که یک محیط به‌نام The Depths هم به‌همراه یک سیاه‌چال در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود. شرکت باندای نامکو درکنار اعلام این خبر، یک تریلر جدید هم از Code Vein منتشر کرده است که محتویات نسخه دمو را نشان می‌دهد.

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند این تریلر را از یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی Code Vein در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده