نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Assassin’s Creed Black Flag و Rogue احتمالا برای سوییچ منتشر می‌شود

طیق اعلام برخی از کاربران، نسخه سوییچ بازی‌های Assassin’s Creed Black Flag و Assassin’s Creed Rogue در یک خرده فروشی دیده شدند.

 طبق آخرین اخبار بازی، بازی‌های Assassin’s Creed IV: Black Flag و Assassin’s Creed Rogue در فهرست یکی از خرده‌ فروشی‌های یونانی برای کنسول نینتندو سوییچ، دیده شده‌اند. این دو بازی که در یک بسته قرار داشتند در حال حاضر از آن فروشگاه حذف شده‌اند اما تا قبل از این اتفاق، با قیمت ۳۸.۹۰ یورو قابل پیش خرید بودند.

کنسول سوییچ با سری بازی‌های Assassin’s Creed غریبه نیست؛ چرا که مدتی قبل نسخه‌ی سوم این مجموعه برای این دستگاه منتشر شد و با توجه به اینکه این سری بازی دیگر به صورت سالیانه عرضه نمی‌شود، انتشار نسخه‌های مختلف آن روی پلتفرم‌های گوناگون برای پر کردن جای خالی آن، اقدامی منطقی به نظر می‌رسد.

بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag نخستین بار در ماه اکتبر ( آبان) سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و Wii U منتشر شد که کمی بعد و با عرضه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی، روی آن‌ها نیز پورت شد. البته از طرفی ساخت نسخه سوییچ Assaassin’s Creed Rogue داستان پیچیده‌تری داشت. این بازی قرار بود تا جای خالی این سری را در کنسول‌های نسل هفتمی در سالی که کنسول‌های جدیدتر بازی Assassin’s Creed Unity را دریافت می‌کردند، پر کند. تا سال‌ها خبری از انتشار این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی نبود تا این که پارسال نسخه‌ی ریمستر شده‌ی Rogue نیز مهمان پلی استیشن 4، ایکس باکس وان شد.

Black Flag در زمان انتشار به علت ارتقای گیم‌پلی جذاب سری و ترکیب آن با مبارزات دریایی و گشت و گذار در کارائیب و زندگی در نقش یک دزد دریایی، مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت. طبق نظر سایت Gamespot، تنوع گیم‌پلی این بازی دقیقا همان چیزی بود که این سری برای فرار از تکراری شدن به آن نیاز داشت. در نقطه‌ی مقابل اما Rogue چندان مورد پسند منتقدان قرار نگرفت چرا که بازی تقریبا همان Black Flag بود و از عدم نو‌آوری در کنار کوتاهی گیم پلی رنج می‌برد. سایت Gamespot در نقد خود از این بازی چنین بیان می‌کند که به جای ارائه‌ی یک بازی کاملا جدید و غنی، Rogue بسیار کوتاه است و به ندرت توانایی سرگرم کردن مخاطبان را دارد. با این حال، بازی از داستان جالبی بهره می‌برد و اطلاعات جذاب زیادی را به علاقه‌مندان سری اسسینز کرید تقدیم می‌کند. در هر صورت، کسی نباید توقع یک ماجراجویی درست و حسابی و در حد بهترین بازی‌های سری را از این نسخه داشته باشد. همچنین شما می‌توانید بررسی بازی Assassin's Creed Rogue Remastered توسط زومجی را از طریق این لینک مطالعه کنید. 

با این که خیلی از علاقه‌مندان سری Assassin’s Creed مشتاق تجربه‌ی دو نسخه‌ی Black Flag و Rogue روی کنسول سوییچ خود هستند، با این حال تا اعلام رسمی شرکت یوبیسافت، نمی‌توان زیاد هیجان‌ زده شد و فعلا طرفداران باید منتظر انتشار اخبار بیشتر بمانند. 

نظر شما راجع به احتمال عرضه شدن این دو بازی روی سوییچ چیست؟ در صورت صحت داشتن این خبر، آیا آن را برای کنسول خود تهیه خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده