نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

تونی تاد در بازسازی فیلم Candyman حضور خواهد داشت

پیش‌تر اخباری از احتمال حضور تونی تاد در بازسازی فیلم Candyman (کندی‌من) منتشر شده بود و حال در گزارشی جدید، حضور وی در این پروژه قطعی اعلام شده است.

پیش‌تر اخباری از احتمال حضور تونی تاد در بازسازی فیلم Candyman (کندی‌من) دو شرکت یونیورسال پیکچرز (Univetsal Pictures) و مترو گلدوین مایر (MGM) منتشر شده بود و حال در گزارشی جدید، حضور وی در این پروژه قطعی اعلام شده است. تونی تاد در فیلم ابتدایی حضور داشت و نقش شخصیت کندی‌من را ایفا می‌کرد. البته این بازیگر با ژانر وحشت بیگانه نبود و در سال ۱۹۹۰ در فیلم Night of the Living Dead (شب مردگان زنده) به کارگردانی تام ساوینی ایفای نقش کرده بود.

نسخهٔ اصلی فیلم Candyman به کارگردانی برنارد رز در سال ۱۹۹۲ اکران شد و هرچند موفقیتی در حدواندازه‌های بعضی آثار بزرگ ژانر وحشت به‌ دست نیاورد، ولی توانست به اثری ماندگار برای بخشی از دوست‌داران فیلم‌های ترسناک کالت تبدیل شود. اکنون نسخه جدید فیلم قرار است هم نقش دنباله‌ی معنوی آن را ایفا کند و هم به‌ نوعی برای نسل جدید حکم یک ریبوت را داشته باشد و خبر اضافه شدن تونی تاد به جمع بازیگران فیلم هم برای علاقمندان آن خبر خوشی خواهد بود. تونی تاد فیزیک بدنی خوبی دارد، صدای مسحور‌کننده، عمیق و البته گاه ترسناکی دارد که کاملاً مناسب شخصیت کندی‌من بود. شخصیت کندی‌من، شخصیتی بسیار خونسرد و هیولایی بسیار سنگدل که هیچ رحمی به قربانیان خود نشان نمی‌داد؛ کندی‌من شخصیتی رنج‌کشیده نیز بود و تماشاچی گاه با وی احساس همدردی می‌کرد؛ وی فرزند برده‌ای سیاه‌پوست بود که پدرش عاشق زنی سفیدپوست می‌شود و چون در زمان اشتباهی این احساس عاشقانه بین طرفین صورت گرفت، تاوانی بدی پرداخت کرد و به بدترین شکل ممکن به قتل رسید. گفتنی است تونی تاد قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور داشته باشد.

تونی تاد در فیلم Candyman / فیلم کندی من

نسخه اصلی فیلم Candyman براساس داستان کوتاهی است که توسط کلیو بیکر با نام The Forbidden (ممنوعه) منتشر شده بود. این داستان شامل یک افسانه‌ٔ شهری است؛ شهری که اگر هر شخصی درون آینه نگاه کند و کلمه‌ٔ «کندی‌من» را برای پنج بار به زبان بیاورد، این شخصیت ظاهر می‌شود و فردی را که نام او را صدا زده بود، می‌کشد. اتفاقات نسخهٔ اصلی این فیلم در شهر شیکاگو رخ می‌دهد و شخصیت منفی یا آنتاگونیست داستان، یک هنرمند و پسر یک برده بود. این هنرمند، دستی را که با آن نقاشی می‌کشید از دست داده و آن دست خود را که قطع شده، با یک قلاب جایگزین کرده بود. در طی این خط داستانی، این آنتاگونیست در عسل غلطانده شد و بعد از آن توسط نیش بسیار زیاد زنبورها به قتل رسید.

نیا داکوستا (کارگردان Little Woods) به‌عنوان یکی از کارگردانان نوظهور هالیوود ساخت این فیلم ترسناک را برعهده دارد و این کار را براساس فیلمنامه‌ای از جردن پیل و وین رزنفیلد انجام می‌دهد؛ فیلمنامه‌ای که قرار است یک بار دیگر مخاطبان را به شیکاگو ببرد و این بار شاهد تغییر و تحولاتی در محله‌ی قدیمی نسخه اصلی هستیم و ماجراهای ترسناک فیلم را به شکلی دیگر تجربه خواهیم کرد. یحیی عبدل متین دوم، کولمن دومینگو و نیتن استورات جارت، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم تأیید و اعلام شده است.

بازسازی فیلم Candyman برای اکران در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده