نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

خرید اینترنتی تلویزیون از بانه بازارچه

اگر به دنبال خرید تلویزیون با کیفیت و قیمت مناسب هستید به ما اعتماد کنید. با خیال راحت تلویزیون خود را به صورت اینترنتی از بانه بازارچه سفارش دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید.

شهر مرزی بانه، به دلیل قیمت های بسیار پایین تر و تنوع محصولات و برندها، سال‌ها است که به بهشتی برای خریداران لوازم خانگی و خرید تلویزیون در ایران بدل شده است. اما همه افراد، خرید تلویزیون از بانه را توصیه نمی‌کنند.

هنگامی که قصد خرید لوازم خانگی را دارید، پس از تحقیق و بررسی های فراوان، دو گزینه پیش روی شما است:

  • خرید از فروشگاه‌های اینترنتی
  • خرید حضوری از فروشگاه‌های لوازم خانگی

اما در سال‌های اخیر گزینه سومی هم به انتخاب‌های خریداران تلویزیون و سایر لوازم خانگی اضافه شده و آن خرید از شهرهای مرزی همچون بانه است. احتمالا در مورد مزایا و معایب خرید لوازم خانگی از بانه، چیزهایی شنیده باشید. برخی معتقدند خرید تلویزیون از بانه کار عاقلانه‌ای نیست، زیرا تضمینی برای سالم بودن محصول وجود ندارد. بسیاری از خریداران به دلیل تفاوت قیمتِ غیر قابل چشم‌پوشی اجناس در بانه و داخل کشور، رنج سفر به بانه را بر می‌گزینند و تنها پس از مدت کوتاهی استفاده از محصول خریداری شده، متوجه مشکلات و خرابی در آن می‌شوند.

بانه بازارچه

نظر موافقان خرید تلویزیون از بانه!

اما عده‌ای هم معتقدند خرید از بانه کار بسیار عاقلانه‌ای است؛ زیرا محصولات در شهر مرزی بانه با قیمتی بسیار پائین تر از تهران و سایر شهرستان‌ها به فروش می‌رسند. از نظر این افراد هیچ دلیلی برای پرداخت چندین میلیون هزینه اضافی برای خرید از تهران و فروشگاه‌های معتبر و نام دار وجود ندارد. علاوه بر این اکثر فروشندگان، گارانتی و ضمانت تعویض محصول فروخته شده را نیز به مشتری ارائه می‌کنند. ظاهرا به نظر می‌رسد که جایی برای نگرانی وجود ندارد. اما آیا واقعا همین طور است؟

برای خرید مطمئن از بانه بانه بازارچه بهترین انتخاب شما است. تماس:

۰۸۷۳۴۲۲۹۶۶۳

۰۹۱۸۶۵۴۱۰۲۵

۰۹۱۸۳۷۵۳۸۱۶

خرید تلویزیون از بانه، درست یا غلط؟

واقعیت این است که شهر مرزی بانه نیز مانند سایر بازارهای لوازم خانگی، خالی از افراد سودجو و متقلب نیست. در صورتی که بدون کسب اطلاعات مورد نیاز و مهارت‌های شناسایی محصولات اصلی، راهی بانه شوید، احتمال گرفتار شدن در دام افراد سودجو، بسیار زیاد است. شناسایی فروشندگان منصف و خوشنام نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید خرید‌هایی مانند تلویزیون و خرید لباسشویی از بانه را با اطمینان انجام دهید و به صداقت فروشنده در مورد خدمات پس از فروش و گارانتی اعتماد کنید.

همان‌طور که گفته شد، در صورتی که بتوانید فروشنده خوشنام و منصفی را بیابید و اصالت محصول خریداری شده را تشخیص دهید، جایی برای نگرانی نیست.

چگونه محصول اصل را تشخیص دهیم؟

با مراجعه به وب سایت شرکت سازنده محصول و وارد کردن شماره سریال مندرج بر دستگاه می‌توانید از اصلی بودن کالا مطمئن شوید. فرض کنید یک دستگاه تلویزیون سونی خریداری کرده‌اید. برای تشخیص اصل بودن این دستگاه، ابتدا وارد سایت اصلی شرکت سونی شوید. شماره سریال درج شده «روی بدنه دستگاه» را در قسمت مخصوص وارد کنید و منتظر اعلام نتیجه باشید. در صورتی که دستگاه شما اصلی باشد، وب سایت شرکت، شماره درج شده روی دستگاه را پیدا کرده و پس از چند ثانیه، به عنوان محصول اصلی نمایش می‌دهد.

همچنین باید شماره سریال روی جعبه و روی بدنه را از نظر انطباق با یکدیگر، بررسی کنید.

بانه بازارچه

دردسرهای سفر به بانه!

شهر بانه در مرزهای غربی کشورمان قرار گرفته و برای رسیدن به آن، باید ساعات طولانی رانندگی کنید. هزینه سوخت خودرو، اقامت، خوراک و سایر مخارج سفر را نیز بایستی به خستگی ناشی از رانندگی افزود. ممکن است همین عوامل شما را از خرید تلویزیون از بانه منصرف کند.

یک راه حل بهتر!

امروزه اکثر فروشندگان، از طریق راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی، محصولات خود را به فروش می رسانند. خرید از طریق اینترنت، این فرصت را به خریداران می‌دهد تا به دور از هیاهوی بازار و تبلیغات فروشندگان، مزایا، معایب و ویژگی های محصول انتخابی خود را بررسی و سپس اقدام به خرید کنند.

فروشندگان لوازم خانگی بانه نیز از قافله تکنولوژی و فناوری عقب نمانده‌اند. با یک جستجوی ساده می‌توانید تعداد زیادی از فروشندگان لوازم خانگی بانه را پیدا کرده و از طریق وب سایت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما آنچه در این میان اهمیت دارد، شناسایی فروشندگان معتبر و بااخلاق است.

فروشگاه اینترنتی بانه بازارچه، با پنج سال تجربه فروش موفق، بازار مرزی شهر بانه را به خانه‌های شما آورده است. در صورتی که قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید، می‌توانید از طریق وب سایت این فروشگاه تمامی محصولات از برند های معتبر کره ای، ژاپنی و چینی را به همراه مشخصات مشاهده کنید و پس از مقایسه و بررسی، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

چرا از بانه بازارچه خرید کنم؟

  • به دلیل اینکه شهر مرزی بانه جزو مناطق تجاری آزاد ایران است، هزینه های گمرکی کالاها و لوازم خانگی وارداتی، نسبت به داخل کشور بسیار کمتر خواهد بود. این موضوع باعث کاهش قابل توجه قیمت نهایی محصول می‌شود.
  • سفارش شما بلافاصله پس از نهایی شدن، وارد مرحله پردازش شده و طی مدت ۲۴ تا ۷۲ ساعت به نشانی مورد نظر شما در هرکجای ایران ارسال خواهد شد.
  • کالاهای ارسال شده از فروشگاه اینترنتی بانه بازارچه، پیش از ارسال از نظر فنی و وجود احتمالی مشکل و خرابی تست و بررسی می‌شوند. با این وجود شما می توانید بلافاصله پس از تحویل گرفتن کالا، آن را از نظر سلامت و عدم وجود مشکلات فنی امتحان کنید و در صورتی که مشکلی وجود داشت و به تأیید کارشناس بانه بازارچه رسید، به وسیله همان پیک آن را مرجوع کنید. محصول مرجوعی، ظرف مدت ۴۸ ساعت برای شما تعویض خواهد شد.
  • محصولات عرضه شده در بانه بازارچه، دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۲۴ ماه خدمات پس از فروش خواهند بود. همچنین مهلت هفت روزه تست محصول، خاطر شما را از جهت سلامت فنی محصولات خریداری شده، آسوده خواهد کرد.
  • برای مشاهده لیست انواع محصولات و خرید تلویزیون از بانه به فروشگاه بانه بازارچه مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده