// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹

بازی League of Legends روزانه حدود هشت میلیون بازیکن همزمان دارد

بازی League of Legends همچنان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های پی سی جهان محسوب می‌شود.

ماه آینده بازی League of Legends ده ساله می‌شود و با نزدیک شدن به سالگرد این بازی، استودیو Riot Games اطلاعاتی راجع به برنامه‌های ماه آینده‌ی خود و همچنین راجع به تعداد بازیکنان کنونی این بازی اعلام کرد.

استودیو رایوت گیمز در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ مهر ماه قصد دارد تعدادی لایو استریم و رویدادهای دیگر برگزار کند. یکی از رویدادهای این روز در قالب رویداد Riot Pls در ساعت ۵:۳۰ بامداد ۲۴ مهر به وقت تهران برگزار خواهد شد. Riot در مورد این رویداد گفت:

در این رویداد نگاهی به لحظات محبوب لیگ تا به امروز می‌اندازیم و همچنین اطلاعاتی در مورد برنامه‌های آینده مثل تغییرات پیش نمایش امسال و به‌روزرسانی محتویات بزرگ بعدی TFT یا Teamfight Tactics را به اشتراک خواهیم گذاشت.

استودیو Riot Games اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی League of Legends روزانه همچنان به چیزی حدود ۸ میلیون بازیکن به صورت همزمان در سراسر جهان می‌رسد. این اطلاعات نشان می‌دهد که بازی لیگ آو لجندز همچنان توانسته عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های پی سی در جهان را حفظ کند و حتی با وجود اینکه از زمان انتشار این بازی چیزی حدود یک دهه می‌گذرد، نشانه‌ای از کند شدن این روند دیده نمی‌شود.

همچنین Riot به تازگی یک بنر جدید از این بازی منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌را ببینید.

League of Legends


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده