// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

آپدیت جدید بازی Hades دشمنانی جدید و نبرد پایانی را به آن اضافه کرد

به‌تازگی جزییات آپدیت جدید Hades که یک بازی انحصاری کامپیوتر است، مشخص شده است.

استودیو سوپرجاینت گیمز مدتی است که در حال آپدیت بازی Hades است و این روند تا این لحظه نیز ادامه داشته است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی جدید این بازی منتشر شده که موارد متعددی را به آن اضافه می‌کند. برخی از این موارد شامل یک مکان جدید با نام Temple of Styx، رویدادهای جدید خط داستانی، دشمنان تازه‌وارد و تله‌های جدید است.

اما این‌ها تمامی ویژگی‌ها و آیتم‌هایی نیست که به‌واسطه‌ی آپدیت جدید به بازی Hades اضافه می‌شود. نبرد پایانی و ارتقاهای بیشتر جهت قوی‌تر شدن شما، بخش دیگری از مواردی هستند که به بازی اضافه شده‌ است. همچنین می‌توانید هریک از ارتقاهایی (Boons) را که علاقه‌ای به داشتن آن‌ها ندارید، در بخش موسوم‌به Pool of Purging با پرداخت هزینه‌ حذف کنید. دو تِرک جدید نیز به بازی اضافه شده‌ است که از نظر موزیکال، این اثر را کامل‌تر از قبل می‌کند.

Hades

بازی Hades در حال حاضر به‌صورت دسترسی پیش از موعد (Early Access) در فروشگاه اپیک گیمز قرار داده شده است و می‌توان آن را یکی از اولین بازی‌هایی دانست که از زمان آغاز‌به‌کار این فروشگاه، در آن موجود بوده است. اگرچه روند توسعه‌ی بازی از پیشرفت خوب و ثابتی بهره‌مند است، اما هنوز استودیو Supergiant Games تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه‌ی نهایی اعلام نکرده است. به‌روزرسانی قبلی این بازی مواردی از جمله منطقه، ارتقاها و رویدادهای داستانی جدیدی را در کنار تغییراتی در رابط کاربری بازی، به آن اضافه کرد. مهم‌ترین موارد اضافه شده در این آپدیت را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • اضافه شدن مکان Temple of Styx
  • اضافه شدن نبرد پایانی که بدون انجام دادن آن امکان خروج از دنیای زیرین را نخواهید داشت
  • اضافه شدن دشمن‌های شیطانی جدید و قدرتمند
  • امکان استفاده بیش از پیش از قدرت‌های کوه المپوس (Olympus)
  • اضافه شدن محلی به‌نام Pool of Purging برای فروش یا حذف کردن ارتقاهای خود (Boons)
  • اضافه شدن ارتقاهای جدید
  • اضافه شدن رخدادهای داستانی جدید
  • اضافه شدن ترک‌های موسیقی جدید


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده