نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

سگا تریلر جدیدی از کنسول جنسیس مینی منتشر کرد

سگا به تازگی تریلر جدیدی از کنسول مگا درایو مینی یا همان جنسیس مینی و بازی‌های خاطره‌انگیزی که قرار است روی آن تجربه کنیم، منتشر کرده است.

نزدیک به سی سال از زمانی که سگا یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین کنسول‌های تاریخ را عرضه کرد، می‌گذرد. کنسول مگا درایو که بیشتر با نام جنسیس می‌شناسیم، در سال ۱۹۸۸ روانه بازار شد. به‌دلیل بازی‌های جذاب و متنوعی که آن زمان برای کنسول جنسیس عرضه شد، به سرعت توانست برای سگا موفقیت‌ زیادی را به همراه بیاورد و تقریبا به بی‌رقیب‌ترین کنسول زمان خود تبدیل شد. چندی پیش در مراسم Fes ژاپن سگا به مناسبت تولد سی سالگی این کنسول خاطره‌انگیز به‌صورت رسمی عرضه نسخه بهبودیافته آن تحت عنوان مگا درایو مینی را تایید کرد.

حال در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، سگا به فاصله کمتر از یک ماه تا عرضه این کنسول در امریکا، تریلری از آن و بازی‌هایی را که قرار است شاهد آن باشیم منتشر کرده است. نکته جالبی که در این ویدیو وجود دارد، لوگوی کلاسیک سگا است که حس‌وحال قدیمی و خاطره‌انگیزی را به طرفداران این کنسول القا می‌کند. پس از اینکه صحنه‌های جذابی از کنسول جنسیس مینی را تماشا می‌کنیم، نوبت به مرور بازی‌هایی است که همراه این کنسول عرضه می‌شوند؛ بازی‌های معروف و محبوبی مثل Golden Axe و Columns و آثار ناشناخته‌تری چون Virtua Fighter 2. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که از این ۴۲ بازی، دو بازی تتریس و داریوس برای اولین بار و به‌صورت اختصاصی روی این کنسول عرضه خواهند شد.

چندی پیش شعبه اروپای سگا اعلام کرد که به دلیل چالش‌های به‌وجودآمده، نسخه اروپایی این کنسول با کمی تاخیر در تاریخ ۱۲ مهر (چهار اکتبر) عرضه می‌شود؛ در حالی که بازار امریکا در ماه سپتامبر میزبان این کنسول جذاب و دوست‌داشتنی خواهد بود. در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا با حال‌هوای نوستالژی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما هم از علاقه‌مندان به این کنسول هستید با کدام یک از بازی‌های آن خاطره دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده