// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

لئوری اسمیت و زافینا به‌عنوان اولین کاراکترهای فصل سوم Tekken 7 معرفی شدند

پس از مسابقه فینال Tekken 7 در EVO 2019، کاتسوهیرو هارادا روی صحنه آمد و با انتشار یک تریلر فصل سوم تکن 7 و دوتن از کاراکترهای این فصل را معرفی کرد.

معمولا در مسابقات روز آخر EVO 2019 هر رشته، هواداران منتظر رونمایی از محتویات جدید بازی مورد علاقه خود هستند. بااینکه کاتسوهیرو هارادا، کارگردان Tekken 7 در گذشته گفته بود که فعلا برنامه‌ای برای شخصیت‌های جدید ندارند، اما در روز آخر مسابقات، تریلر فصل سوم را منتشر کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از تمام شدن مسابقه فینال و اول شدن ارسلان اش، کاتسوهیرو هارادا روی صحنه آمد و تریلر فصل سوم را منتشر کرد. در ابتدا مشخص شد که در فصل سوم تعدادی حرکت جدید برای شخصیت‌ها درنظر گرفته شده است و در ادامه، دو تن از مبارزان سیزن‌پس فصل سوم معرفی شدند. زافینا اولین کاراکتری است که با شروع فصل سوم در ماه سپتامبر (اواسط شهریور ماه/اوایل مهر ماه) در دسترس قرار می‌گیرد.

tekken 7

زافینا برای اولین بار در Tekken 6 به کاربران معرفی شد و پس از آن در Tekken Tag Tournament 2 هم حضور داشت. دومین مبارزی که در تریلر فصل سوم معرفی شد، یک شخصیت کاملا جدید به نام لئوری اسمیت بود. لئوری اسمیت به‌همراه یک شخصیت دیگر و ویژگی‌های جدید بازی، در فصل زمستان منتشر می‌شوند. همچنین کاراکتر چهارم هم به‌همراه محیط مبارزه‌ای جدید در بهار ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرد. دراین‌میان آپدیت‌های متفاوتی هم برای کاربران درنظر گرفته شده است. این به‌روزرسانی‌ها شامل اضافه شدن حرکات جدید به شخصیت‌ها، تغییراتی در رابط کاربری، گسترش بخش تمرین و موارد دیگر است.

متاسفانه اعلام نشده است که چه زمانی دو شخصیت دیگر فصل سوم تکن 7 معرفی می‌شوند. در ادامه کاربران زومجی می‌توانند ویدیو منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Tekken 7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده