// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نفرات اول جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران مشخص شدند

در جریان روز آخر مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، قهرمان‌های این دوره از مسابقات در مراسم اختتامیه اعلام شدند.

مسابقات جام قهرمان‌های بازی‌های ویدویی، از دوم شهریور ماه کار خود را آغاز کرد تا بازیکنان در رشته‌های مختلف نظیر FIFA 19، PES 2019 و Quiz of Kings با یکدیگر رقابت کنند. دیروز هفت شهریور ماه فینال مسابقات FIFA 19، PES 2019 و Quiz of Kings برگزار شد و در جریان مراسم اختتامیه هم جوایز نفرات برتر اهدا شد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار مسابقات، در مراسم اختتامیه امسال حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی، فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال و صادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای حضور داشتند. در رشته فیفا 19 و پلتفرم پلی‌استیشن 4، نیما صادقی توانست مقام اول را کسب کند و جایزه پنج میلیون تومانی را از آن خود کرد. این در حالی است که روی پلتفرم ایکس‌باکس وان، مصطفی بیگی مقام اول را کسب کرد. در مسابقات بانوان هم آیدا کریمی با شکست سهیلا عادل‌زاده توانست مقام اول را کسب کند.

این در حالی است که در رشته PES 2019، حسن پاجانی توانست به مقام اول دست پیدا کند. مسابقات رشته Quiz of Kings هم در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شده بود که تیم لیا با کسب مقام قهرمانی، جایزه ۲۰ میلیون تومانی را از آن خود کرد. در بخش انفرادی هم شهاب محتشمیان برای دومین سال متوالی توانست قهرمان شود و ۱۵ میلیون تومان به‌عنوان پاداش کسب کرد. در رشته DOTA 2  که بیش از این مسابقات آن تمام شده بود، تیم SCENARIO موفق شد با کسب عنوان قهرمانی، به‌عنوان نماینده کشورمان انتخاب شود و جواز حضور در مسابقات IeSF را کسب کند.

از دیگر بازی‌های این دوره از مسابقات هم می‌توان به مغزینه و پسرخوانده اشاره کرد. در بازی پسرخوانده آرش یونس‌پور توانست مقام اول را از آن خود کند. همچنین امیر نوشان شجاعی و علیرضا درویش هم به‌عنوان قهرمان‌های بخش دوره‌ای و رکوردی بازی مغزینه معرفی شدند. در ادامه می‌توانید سایر قهرمان‌ها را هم مشاهده کنید.

  • علی طاهرلو - بازی Clash Royale
  • تیم For Glory - بازی Counter Strike: Global Offensive
  • علی مزینی - استریمر برگزیده مردمی
  • سید علی نجاتی - استریمر برگزیده سال آپارات گیمز
  • امین فرامرزی - استریمر تاثیر گذار سال
  • سید علی نجاتی - برنده مسابقات حضوری استریمرها


منبع Irangamecup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده