نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

اولین تیزر تریلر نیمه دوم فصل اول انیمیشن Disenchantment منتشر شد

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تیزر تریلر نیمه دوم فصل اول انیمیشن Disenchantment را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی جدید شاهزاده بین هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر نیمه دوم فصل اول سریال Disenchantment (افسون زدایی) منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر نیمه دوم فصل اول این انیمیشن فانتزی و کمدی که امروز شبکه نت فلیکس آن را منتشر کرده، شاهد نمایش اتفاقات پس از پایان نیمه اول هستیم که الفو در یک اتفاق تلخ کشته شد. با این حال، در دنیای فانتزی و جادویی سریال شاهزاده بین فکر می‌کند که الفو به آنجا رفته و صدایی مشابه الفو را از آنجا می‌شنود، اما ظاهرا نام الفو برای این شخصیت معنایی ندارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مدتی پیش شبکه Netflix اعلام کرد که نیمه دوم فصل اول انیمیشن Disenchantment که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) از این سرویس استریم منتشر می‌شود. علاوه بر این تریلر، نتفلیکس سه پوستر شخصیت از سریال Disenchantment را نیز منتشر کرده که علاوه بر شاهزاده بین، شاهد حضور پدرش و همچنین لوسی نیز هستیم و شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

پوستر سریال Disenchantment

پوستر سریال Disenchantment

پوستر سریال Disenchantment

همچنین در مهر سال گذشته، شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Disenchantment برای فصل دوم خبر داد که مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز دارای ۲۰ قسمت خواهد بود که این قسمت‌ها در قالب دو بخش ۱۰ قسمتی تولید و بخش اول در سال ۲۰۲۰ و بخش دوم در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهند شد. ابی جاکوبسون در نقش بین، نت فکسون در نقش الفو، اریک آندره در نقش صداپیشه شخصیت لوسی، جان دی‌مگیو، بیلی وست، موریس لا‌مارک، ترسی مک‌نیل، دیوید هرمن، مت بری، جنی باتن، ریچ فولچر، نوئل فیلدینگ و لوسی مونت‌گومری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Disenchantment حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. مت گرونینگ، خالق سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) و سریال Futurama (فیوچراما)، وظیفه ساخت سریال Disenchantment را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده