نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷

سریال Disenchantment برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نت فلیکس از تمدید انیمیشن سریالی افسون زدایی (Disenchantment) برای فصل دوم خبر داده است.

نیمه اول فصل اول سریال Disenchantment در تابستان امسال از شبکه نت فلیکس منتشر شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه Netflix از تمدید این سریال انیمیشنی برای ۲۰ قسمت دیگر خبر داده است. انیمیشن Disenchantment، جدیدترین اثر مت گرونینگ، خالق سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) و سریال Futurama (فیوچراما) است که یک انیمیشن فانتزی و کمدی است و قرار است داستان آن برای مدت طولانی‌تری ادامه پیدا کند. نتفلیکس اعلام کرد که این سریال برای فصل دوم تمدید شده است که مانند فصل اول، فصل دوم این انیمیشن نیز در ۲۰ قسمت تولید و منتشر خواهد شد.

در واقع ۱۰ قسمت دوم فصل اول سریال Disenchantment در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد و در ادامه ۱۰ قسمت اول فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۰ و ۱۰ قسمت دوم فصل دوم این انیمیشن در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهند شد. ابی جاکوبسون در نقش بین، نت فکسون در نقش الفو، اریک آندره در نقش صداپیشه شخصیت لوسی، جان دی‌مگیو، بیلی وست، موریس لا‌مارک، ترسی مک‌نیل، دیوید هرمن، مت بری، جنی باتن، ریچ فولچر، نوئل فیلدینگ و لوسی مونت‌گومری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Disenchantment حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. همچنین شبکه نتفلیکس یک تیزر کوتاه از این تاییدیه را منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل دوم سریال Disenchantment داستان متفاوتی را نسبت به فصل اول روایت خواهد کرد. مت گرونینگ در بیانیه منتشر شده نتفلیکس گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که قرار است این ماجراجویی حماسی را با نتفلیکس ادامه دهیم. باید منتظر پیچ و خم‌های داستانی، پلات تویست‌ها و کشته شدن شخصیت‌هایی بیشتری که آن‌ها را دوست داریم، باشیم.

در فصل اول انیمیشن Disenchantment به دوران قرون وسطی و امپراطوری رو به زوال دریم لند (Dreamland) سفر می‌کنیم. این سریال داستان و ماجراجویی‌های خطرناک و همچنین پر از بدبختی یک پرنسس دائم الخمر به نام بین را دنبال می‌کند. پرنسس بین در این ماجراجویی تنها نیست و یک الف به‌نام الفو و یک شیطان به نام لوسی، او را همراهی می‌کنند. در طی این مسیر پر از مانع، این سه دوست عجیب و غریب قرار است با غول‌های بزرگ، روح‌ها، انسان‌های درنده، شیطان و جن‌ها، ترول‌ها، شیرماهی‌ها و بسیاری از انسان‌های احمق روبه‌رو شوند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده