نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار نیمه دوم فصل اول سریال Disenchantment اعلام شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار نیمه دوم فصل اول سریال Disenchantment، جدیدترین اثر خالق سریال The Simpsons را تایید و اعلام کرد.

نیمه اول فصل اول سریال Disenchantment (افسون زدایی) در تابستان سال گذشته از شبکه نت فلیکس منتشر شد و با اینکه واکنش منتقدان پایین‌تر از انتظار بود، اما این انیمیشن فانتزی و کمدی با واکنش خوبی از بینندگان شبکه نتفلیکس مواجه شده بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نیمه دوم فصل اول انیمیشن Disenchantment تایید و اعلام شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که این سریال انیمیشنی که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. مت گرونینگ، خالق سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) و سریال Futurama (فیوچراما)، وظیفه ساخت سریال Disenchantment را بر عهده دارد و طبق خلاصه داستانی که نتفلیکس از اتفاقات نیمه دوم فصل اول این سریال منتشر کرده:

مرگ‌های بیشتری در انتظار انیمیشن Disenchantment است، اما شاید اکنون اتفاقات بخش اول را به درستی به یاد نمی‌آورید. اجازه دهید تا به شما بگوییم که در پایان بخش اول، الفو مرده است، سرزمین دریملند متروکه شده و شاهزاده بین وارد یک ماموریت شده است.

همچنین شبکه نتفلیکس اولین پوستر رسمی بخش دوم فصل اول سریال Disenchantment را نیز منتشر کرده که در آن شاهزاده بین و لوسی قابل مشاهده هستند که اشاره‌ای به مکان اتفاقات این بخش دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر بخش دوم فصل اول سریال Disenchantment

همچنین در مهر سال گذشته، شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Disenchantment برای فصل دوم خبر داد که مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز دارای ۲۰ قسمت خواهد بود که این قسمت‌ها در قالب دو بخش ۱۰ قسمتی تولید و بخش اول در سال ۲۰۲۰ و بخش دوم در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهند شد. ابی جاکوبسون در نقش بین، نت فکسون در نقش الفو، اریک آندره در نقش صداپیشه شخصیت لوسی، جان دی‌مگیو، بیلی وست، موریس لا‌مارک، ترسی مک‌نیل، دیوید هرمن، مت بری، جنی باتن، ریچ فولچر، نوئل فیلدینگ و لوسی مونت‌گومری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Disenchantment حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده