// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سرورهای بیشتری برای بازی World of Warcraft Classic راه اندازی می‌شود

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی World of Warcraft Classic، کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که سرورهای بیشتری برای این اثر خاطره‌انگیز راه‌اندازی خواهد کرد.

پیش‌تر بود که کمپانی Blizzard اعلام کرد که ظرفیت‌های یکی از سرورهای اصلی بازی World of Warcraft Classic به‌دلیل استقبال بالای طرفدارای پر شده است. همچنین از طرفداران خواسته شده بود به ثبت‌نام خود برای شرکت در این بازی ادامه دهند؛ چراکه قرار است سرورهای بیشتری برای آن در دسترس قرار بگیرد. در حال حاضر دو سرور دیگر نیز تقریبا پر شده‌اند و این نشان از استقبال بالای طرفداران مجموعه وارکرفت دارد. حالا و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی، این کمپانی بزرگ اعلام کرده است که در جهت کاهش صف کاربران برای ورود به بازی و همچنین بالاتر بردن کیفیت آن، قصد دارد سرورهای جدیدی را برای این اثر MMORPG راه‌اندازی کند.

اگرچه پر شدن سریع سرورها نشان از استقبال بالای طرفداران دارد، اما هنوز نمی‌تواند به‌صورت قطعی گفت که آیا بازی World of Warcraft Classic موفق خواهد شد یا خیر؛ چراکه مشخص نیست چه تعداد از این افراد برای مدتی طولانی به تجربه بازی می‌پردازند. این بازی حس نوستالژی و خاطره‌انگیز بسیار قوی‌ای را برای طرفداران به‌همراه خواهد داشت، اما همان‌طور که شاهد پر شدن سریع سرورهای آن هستیم، احتمالا باید پس از انتشار شاهد خلوت‌ شدن آن نیز باشیم. پس از انتشار بازی در تاریخ ۲۷ ماه آگوست (۵ شهریور ماه) اگر بخواهید در یکی از سرورهای خلوت‌تر بازی وارد آن شوید، قطعا زمان کمتری را منتظر خواهید ماند؛ اما همین خلوت بودن موجب می‌شود بازیکنان کمتری نیز در آن حضور داشته باشند.

اگر چنین حالتی پیش بیاید، تنها راه‌ حل ممکن این است که بلیزارد به‌صورت رایگان بازیکنان را به سرورها یا رلم‌های (Realm) دیگر منتقل کند. برای جلوگیری از رسیدن به چنین موقعیتی نیز بهترین کار این است که بلیزارد تمامی کسانی را که برای این بازی ثبت‌نام کرده‌اند، به‌شکلی مناسب در تمامی سرورهای بازی پخش کند تا بتوانند بهترین تجربه‌ی ممکن را دریافت کنند. شاید این راه‌حل بهترین مورد موجود نباشد، اما حداقل نشان می‌دهد که بلیزارد در تلاش است که برای رفع آن هر کاری انجام دهد.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده