// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Aqua Cat؛ دریایی پاک برای ماهی‌گیری

Aqua Cat یک بازی صرف نیست و باید در دنیای مجازی و حقیقی دریا را از زباله‌ها پاک‌سازی کنید و ماهی‌ بگیرید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Aqua Cat یک شبیه‌ساز ساده است که مأموریت‌های مختلفی را در زمینه پاک‌سازی دریاها به شما می‌سپارد. درواقع ماهی‌گیری اصلی‌ترین امتیاز را برای شما دارد و دریا آن‌قدر کثیف است که ماهی‌ها دیده نمی‌شوند. بنابراین شما در این بازی اندروید باید پسماندهای غذایی و شیمیایی را پاک‌سازی کنید تا یک دریای صاف و زلال برای ماهی‌گیری در اختیار داشته باشید. با ما همراه باشید تا کمی در مورد این بازی برای‌تان بگوییم.

بازی آیفون Aqua Cat توسط استودیو Asteroid-J توسعه داده شده است و همان ابتدا نکته جالبی نظر ما را جلب می‌کند. سازندگان بازی می‌گویند که بخشی از عواید بازی صرف پاکسازی پسماند‌های دریاها می‌شود و شما نه‌تنها در روند بازی این کار را انجام می‌دهید، بلکه می‌توانید در دنیای واقعی نیز سهمی از این کار خیر داشته باشید. این کار باعث می‌شود که در طول بازی حس خوبی داشته باشید. گیم‌پلی بازی مشابه‌ دیگر آثار ماهی‌گیری است که دیده بودیم و تنها باید با ضربه زدن به صفحه‌نمایش، پسماندها را جمع‌آوری کنید تا جایی که ماهی‌ها دیده ‌شوند. این روند در ابتدا ساده و ابتدایی است و کم کم شاهد پیشرفت کار شما و گستردگی محیط هم خواهیم شد. سفری هیجان‌انگیز به دریای کثیف در انتظار شما است و باید با گربه ناز و رباتی که در اختیار شما قرار دارد، مأموریت خود را انجام دهید. این مأموریت تمامی ندارد و با یک اثر اعتیادآور رو‌به‌رو هستیم. ۲۰ نوع گربه را می‌توانید آزاد کنید و در تجربه خود با آن‌ها همراه شوید.

بیش از ۵۰ نوع زندگی در دریا دیده می‌شود و تنوع جذاب گونه‌های دریایی را به ما نشان می‌دهد. صفحه بازی بعد از تجربه بازی شلوغ می‌شود و المان‌های متنی را هم مشاهده می‌کنیم. شما باید زباله‌ها را از دریا خارج کنید و کمک کنید که ماهی‌ها جایی برای نفس کشیدن داشته باشند. روند پیشرفت شما جایی دیده می‌شود که ماهی‌ها و پهنه آبی دریا را مشاهده کنید. این بازی شبیه‌ساز را می‌توانید حتی هنگام بسته بودن گوشی خود هم تجربه کنید و ماهی‌گیری خودکار را همراه‌با دریافت سکه داشته باشید.

Aqua Cat
Aqua Cat
Aqua Cat

در بازی Aqua Cat مهارت‌های جذابی را خواهید داشت که سرعت و روند امتیازگیری شما را سریع‌تر می‌کند. این مهارت‌های چهارگانه با استقامت و سرعت شما ارتباط مستقیم دارند و از نظر بصری هم صحنه‌های جذابی را ایجاد می‌کند. با آیتم‌های انرژی‌زا می‌توانید انگیزه بالایی برای تجربه این بازی داشته باشید. قدرت چندبرابری، استقامت نامحدود، ماهی‌گیری خودکار و کسب سکه‌های دوبرابری این بوسترها را تشکیل می‌دهند و شما در یک زمان محدود می‌توانید کار چند روز را انجام دهید. سکه‌های خود را می‌توانید برای ارتقای مهارت‌ها استفاده کنید که در پایین صفحه دیده می‌شوند. با افزایش لول میزان سکه‌های موردنیاز هم به‌صورت نمایی افزایش پیدا می‌کند. با این ارتقاها می‌توانید طول قلاب پرتابی خود را بیشتر کنید و قدرت کشش آن برای کسب ماهی‌های غول‌پیکر را هم بالا ببرید.

Aqua Cat سفر هیجان‌انگیزی به دریاهای مختلف است تا ماهی‌های دلخواه گربه‌ها را به‌دست آوریم

شانس ماهی‌گیری هم نکته دیگری است که باید در بازی Aqua Cat به آن‌ توجه داشته باشید. قلاب‌های شما مصرف می‌شوند و باید با ارتقا Lucky استفاده مناسبی از آن‌ها داشته باشید تا قلاب‌های شما با شانس بالایی به دهان ماهی‌ها اصابت کنند. انواع مختلفی از طعمه‌ها هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای کشاندن ماهی موردنظر خود استفاده کنید. این طعمه‌ها تنوع بالایی دارند و سازندگان از یک پایگاه داده مناسب برای انواع گونه‌ها استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید اقدام به گرفتن سنگین‌ترین ماهی‌ها کنید و رکورد خوبی را ثبت کنید. این روند در مورد جمع‌آوری زباله‌ها هم صدق می‌کند و اگر موفق به نگه داشتن سنگین‌ترین حالت در ربات شوید، اچیومنت‌های جذابی را دریافت خواهید کرد.

Aqua Cat
Aqua Cat
Aqua Cat
عواید این بازی صرف کمک مالی به سازمان‌های مرتبط برای پاکسازی دریاها می‌شود و ارزش بازی کردن شما چندین برابر حس می‌شود

در منوی بازی Aqua Cat می‌توانید کلکسیون خود را مشاهده کنید و ماهی‌هایی که به گربه‌ها رسیده است و کمبودهای‌شان را بررسی کنید. بخش ارتقا بازی هم به‌صورت کامل‌تر در این بخش دیده می‌شود و می‌توانید سکه‌های خود را به‌صورت متعادل در آن‌ها پخش کنید. این روند را باید رعایت کنید و همواره همه فاکتورهای ماهی‌گیری خود را به‌روز و قدرتمند نگه دارید. طعمه‌های جدید را می‌توانید با الماس‌ها خریداری کنید و کلکسیون خود را تکمیل کنید. Aqua Cat یکی دیگر از شبیه‌سازهای جذابی است که کودک و بزرگ‌سال از تجربه آن لذت خواهند برد. در مقاله‌های بعدی هم با ما همراه باشید تا از بهترین بازی های اندروید و آیفون برای‌تان بگوییم و شما را با جدیدترین آثار این پلتفرم آشنا کنیم.

بازی Aqua Cat با ارائه یک سیستم‌ تکراری می‌تواند چند روز شما را سرگرم کند و المان‌های جذابی برای سرعت بخشیدن به روند خود دارد. جنب و جوش بازی نسبت به آثار مشابه بیشتر است و شما باید با چشم و گوش باز‌تری ماهی‌گیری کنید و امتیازات خود را ذخیره کنید. تخصیص عواید بازی‌ به کار خیرخواهانه نیز نکته جالبی است که به‌نوعی ارزش بازی کردن شما را بالا می‌برد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Aqua Cat - Clean it all


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده