نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

استودیو High Moon در ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare مشارکت دارد

شرکت اکتیویژن به طور رسمی مشارکت استودیو High Moon در ساخت جدیدترین نسخه‌ی Call of Duty را تایید کرد.

بعد از چندین سال غیبت، بالاخره اخبار جدیدی از استودیوی High Moon که یکی از زیر مجموعه‌های شرکت اکتیویژن است، منتشر شد. طبق آخرین اخبار بازی، اکتیویژن اعلام کرده است که High Moon Studios در ساخت جدیدترین نسخه‌ از سری Call of Duty یعنی Modern Warfare با استودیوی Infinity Ward همکاری می‌کند.

تایید مشارکت High Moon در بازی Modern Warfare زیر سایه‌ی معرفی بخش چندنفره‌ی این بازی قرار گرفت و با هیاهوی زیادی همراه نشد. اگر به خاطر چشمان تیزبین اعضای CharlieINTEL نبود، این احتمال وجود داشت که کلا این خبر از دید همگان پنهان بماند.

آخرین نسخه‌ از سری بازی‌های Call of Duty که استودیو High Moon در ساخت آن نقش داشته است، بازی Modern Warfare Remasterd است که آن را با همکاری استودیو Raven Software توسعه داد. بعد از آن، این استودیو به Bungie در ساخت محتوای پس از انتشار بازی Destiny 2  کمک کرد. از دیگر ساخته‌های استودیوی High Moon می‌توان به بازی Deadpool و چندین بازی از سری Transformers، مانند نسخه‌های Dark of The Moon و Fall of Cybertron اشاره کرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۵ اکتبر ( ۳ آبان) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. با پیش خرید بازی از خرده فروشی‌هایی مشخص، اسکین کاپیتان پرایس کلاسیک را برای بخش Blackout بازی Black Ops 4 دریافت خواهید کرد.

 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده