// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۲

بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare رسما رونمایی شد

اکتیویژن و اینفینیتی وارد همانطور که وعده داده بودند، راس ساعت ۹:۳۰ در جریان لایو استریم Call of Duty: Modern Warfare، تریلر بخش چندنفره این بازی را به‌تصویر کشیدند.

در گذشته اعلام شده بود که روز ۱۰ مرداد ماه (یک آگوست) و ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران، بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare با انتشار یک تریلر معرفی خواهد شد. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان لایو استریم اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، به‌ترتیب ناشر و سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفر، تریلر بخش چندنفره این بازی به‌نمایش گذاشته شد.

در تریلر منتشر شده شاهد آغاز مسابقه به یک حالت سینماتیک هستیم که بازیکنان وارد نقشه بازی می‌شوند و در سمت چپ صفحه نمایش، اطلاعات نقشه و حالت بازی نوشته می‌شود. مورد جالبی که در تریلر معرفی COD: Modern Warfare نشان داده شد، کیل استریک‌های بازی بود. جاگرنات یکی از معروف‌ترین کیل استریک‌های سری مدرن وارفر است که در Modern Warfare 3 به‌مخاطبان معرفی شد و در این ویدیو هم شاهد حضور وی هستیم. همچنین یکی دیگر از کیل استریک‌ها، به شما اجازه هدایت یک تانک جنگنده را می‌دهد.

گان‌پلی و مکانیزم‌های گیم‌پلی نظیر سُر خوردن روی زمین هم از دیگر مواردی بود که در این ویدیو جذاب شاهد آن بودیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید. همچنین در انتهای ویدیو هم اعلام شد که بازی دارای یک بتای عمومی است که با پیش‌خرید کردن کالاف دیوتی: مدرن وارفر، می‌توانید دسترسی زودهنگام به آن داشته باشید. دسترسی زودهنگام هم در تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) ابتدا برای کاربران پلی استیشن 4 درنظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده