// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵

خالق بازی TimeSplitters به تی اچ کیو نوردیک پیوست

کمپانی تی اچ کیو نوردیک به‌تازگی میزبان خالق بازی TimeSplitters شد تا به‌همراه هم روی آینده این مجموعه کار کنند.

سال گذشته بود که کمپانی THQ Nordic کمپانی دیپ سیلور را خریداری کرد و اعلام کرد که حقوق بازی TimeSplitters را از این‌پس در اختیار دارد. از آن زمان تاکنون خبری از این‌که تی اچ کیو نوردیک قصد دارد با این مجموعه چه کاری انجام دهد، منتشر نشده بود. اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی بزرگ اعلام کرده است که یکی از سازندگان بازی TimeSplitters را وارد مجموعه‌ی خود کرده است. بخش‌هایی از پیام تی اچ کیو نوردیک را در این باره مطالعه می‌کنید:

ما بسیار خوشحال هستیم از این‌که اعلام کنیم یکی از سازندگان مجموعه TimeSplitters یعنی استیو الیس به ما ملحق شده است تا به‌همراه هم آینده این مجموعه را پیش ببریم.

در حال حاضر سوال‌های بسیاری در ذهن طرفداران این مجموعه وجود دارد. به‌عنوان مثال این‌که کدام استودیوی کمپانی قرار است مسئولیت کار کردن روی مجموعه TimeSplitters را بر عهده داشته باشد. تلاش THQ Nordic برای گرد هم جمع کردن تعدادی از سازندگان اصلی این سری به‌جهت کار کردن روی آینده آن امری قابل تحسین و امیدوارکننده است. اگرچه سال‌های سال است که خبری از این مجموعه به گوش نرسیده است، اما طرفداران زیاد آن در سراسر دنیا قطعا از شنیدن خبر زنده شدن آن خوشحال خواهند شد و انتظار دارند که THQ Nordic به خوبی هرچه‌تمام‌تر کنترل آینده سری را در دست بگیرد.

بازی TimeSplitters

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، استیو الیس و کمپانی تی اچ کیو نوردیک فعلا در حال تصمیم‌گیری برای به‌پیش بردن آینده‌ی این سری هستند و از این‌رو نباید انتظار ساخت نسخه‌ای جدید را در زمانی نزدیک متصور شد. به‌زبان ساده‌تر، اگر این اثر جدید فعلا در مرحله طرح اولیه باشد و هنوز وارد فاز توسعه نشده باشد، تا چندین سال آینده نباید منتظر انتشار و بازی کردن با آن باشید.

بهتر است بدانید که هدف THQ Nordic از خرید این‌ آی‌پی صرفا مالک شدن آن نبوده است؛ بلکه این کمپانی مشغول کار کردن روی آینده‌ی آن و ساخت یک اثر جدید است و احتمالا باید در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار اخبار بیشتری در مورد آن باشیم.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ عقاید خود را با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده