نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر فصل ششم سریال Silicon Valley منتشر شد

اخیرا تریلر فصل ششم و پایانی سریال دره سیلیکون (Silicon Valley) منتشر شده که در آن شاهد حضور ریچارد هندریکس مقابل یک کمیته هستیم تا درباره امنیت اطلاعات کاربران سوالاتی را پاسخ دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر فصل ششم و پایانی سریال Silicon Valley (دره سیلیکون) از شبکه HBO منتشر شد. دو خالق این مجموعه تلویزیونی یعنی مایک جاج و همچنین الک برگ در ماه می به‌طور رسمی اعلام کردند که فصل ششم، فصل پایانی سریال دره سیلیکون خواهد بود. همچنین این دومین فصلی است که ما شاهد حضور تی. جی. میلر در نقش ارلیچ بچمن نیستیم. شما در انتهای همین متن می‌توانید این تریلر را تماشا یا دانلود کنید. جاج و برگ در مصاحبه خود اینگونه توضیح دادند:

سریال دره سیلیکون برای هر کدام از ما یک بخش درخشان و بسیار خوب، هم در محیط کاری و همچنین زندگی، بوده است. ما به طرز وحشتناکی در آینده دلتنگ آن خواهیم شد. اما ما همیشه اجازه می‌دهیم که سفر و ماجراجویی Pied Piper راهنمای راه ما باشد. به نظر می‌رسد که فصل ششم، یک پایان بسیار مناسب را در اختیار ما قرار می‌دهد و بهترین فصل برای پایان دادن به مجموعه است.

با تماشای این تریلر می‌توان گفت که آن پایان مذکور، قرار است حول محور یکی از نگرانی‌های واقعی‌ای که در دنیای امروزی هم وجود دارد، بچرخد و آن هم چیزی نیست جز امنیت داده‌ها و اطلاعات کاربران درون غول‌های تکنولوژی یعنی فیسبوک، گوگل و آمازون؛ البته به‌علاوه‌ی Pied Piper. به همین دلیل، مدیرعامل این شرکت یعنی ریچارد هندریکس (با بازی توماس میدلتیچ) در دادگاه مخصوصی احضار شده تا در مقابل یک کمیته، پاسخ‌هایی را ارائه کند. این سریال و به‌خصوص کمدی منحصر‌به‌فرد و جذاب میدلتیچ، بهترین راه است که تیم تولید به واسطه آن، مدیرعامل شرکت فیسبوک یعنی مارک زاکربرگ را در تلویزیون به تصویر و البته چالش بکشند؛ کسی که مدتی قبل تلاش کرد تا در مقابل کنگره چهره‌ای مظلوم به خود بگیرد و همانند یک فرد بی‌تقصیر خود را نشان دهد.

کمیل نانجیانی، مارتین استار، زک وودز، آماندا کرو، جیمی او یانگ و مت راس از جمله بازیگرانی هستند که در سریال دره سیلیکون حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. براساس برنامه‌ریزی‌ها انجام شده، قرار است سریال Silicon Valley در روز یکشنبه و در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای فصل آخر خود به روی آنتن شبکه HBO بازگردد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده