نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

تریلر‌های جدید بازی Olympic Games Tokyo 2020 با محوریت پرش طول، دو با مانع و BMX

سگا تریلر‌های جدیدی از بازی Olympic Games Tokyo 2020 منتشر کرده است که گیم‌پلی ورزش‌های بی‌ام‌ایکس، پرش طول و دو ۱۱۰ متر با مانع را نشان می‌دهد.

طبق سنت اخیر سگا که طی آن در فاصله زمانی مختلف تریلر‌هایی از رشته‌های ورزش جدیدی که قرار است در بازی Olympic Games Tokyo 2020 شاهد آن باشیم، منتشر می‌کند اکنون نوبت ورزش‌هایی چون BMX، پرش طول و دو ۱۱۰ متر با مانع است که قرار است در بازی وجود داشته باشند. همانند گذشته، کسی که بازی را تجربه می‌کند و قرار است ما را با حال و هوای آن آشنا کند، تاکشی ماتسودا، قهرمان سه مدال برنز و یک مدال نقره رشته شنا در المپیک ۲۰۰۸ و ۲۰۱۶ است.

سگا در این تریلر‌ها ما را بیشتر با گیم‌پلی و مکانیزم بازی‌ها آشنا می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت بازی قابلیت شخصی‌سازی آن است. این  ویژگی به‌ این معنی است که شما می‌توانید در بازی ظاهر شخصیت خود را بر اساس سلیقه‌ شخصی طراحی کنید که قطعا برای خیلی از گیمر‌ها جذابیت زیادی را به ارمغان می‌آورد.

با توجه به اینکه سگا سعی کرده است ظاهری فانتزی و کارتونی را به بازی تزریق کند، ولی همچنان حس واقع‌گرایانه‌ی مسابقات در بازی‌ها نیز کاملا حس می‌شود.

همان‌طور که در این مدت در اخبار بازی از آن مطلع شدید، بازی Olympic Games Tokyo 2020 شامل رشته‌های ورزشی زیادی مثل بوکس و پرتاب چکش، فوتبال و شنا و همچنین تنیس و بسکتبال است؛ این طیف گسترده از بازی‌ها نشان‌دهنده آن است که سگا تمام تلاش خود را می‌کند که افراد زیادی با سلیقه‌های مختلف بتوانند از بازی نهایت لذت را ببرند.

بازی Olympic Games Tokyo 2020 به‌عنوان یکی از بازی‌های رسمی المپیک توکیو قرار است در تاریخ دو مرداد (۲۴ جولای) در ژاپن و برای دو کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود. سپس به فاصله یک سال از آن یعنی در سال ۲۰۲۰ نسخه‌ غربی آن برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین نینتندو سوییچ روانه‌ی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید دو تریلر منتشر شده از بازی (به‌علاوه تریلر رشته دو با مانع از یوتیوب) را تماشا کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده