// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

تریلرهای جدید Olympic Games Tokyo 2020 با محوریت ورزش فوتبال و شنا

در راستای انتشار تریلرهای مختلف از بازی Olympic Games Tokyo 2020، این بار شاهد دو ورزش فوتبال و شنا در این بازی هستیم.

مدتی است که شرکت سگا تریلرهای مختلفی را از بازی Olympic Games Tokyo 2020 منتشر می‌کند که ورزش‌های المپیک موجود در این بازی را مشاهده می‌کنیم. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جدیدترین تریلرهای منتشر شده، شاهد فوتبال و شنا هستیم.

همانند سایر ویدیوهای منتشر شده، تاکشی ماتسودا، قهرمان سابق المپیک، در حال تجربه‌ی بازی‌های ذکر شده است. اولین ویدیو مربوط به ورزش فوتبال است که حال‌وهوای فانتزی و کارتونی دارد. نکته‌ی جالب گیم‌پلی بازی، این است که با پر شدن نوار مخصوص، می‌توانید از ضربات ویژه‌ای استفاده کنید. البته اگر استفاده درستی از این ضربات نداشته باشید، نمی‌توانید تیم خود را پیروز کنید. این در حالی است که ویدیو دوم به ورزش شنا مربوط می‌شود.

با اینکه ورزش شنا بازی Olympic Games Tokyo 2020 هم ظاهری فانتزی و کارتونی دارد، اما سگا در گیم‌پلی آن از المان‌های واقع‌گرایانه‌ای هم استفاده کرده است. کاربران می‌توانند در ادامه تریلرهای منتشر شده از ورزش شنا و فوتبال بازی Olympic Games Tokyo 2020 را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. Olympic Games Tokyo 2020 در مرداد ماه در ژاپن و سال آینده در غرب عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده