// شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلرهای جدید بازی Olympic Games Tokyo 2020 با محوریت ورزش بوکس و پرتاب چکش

شرکت سگا به‌تازگی دو تریلر جدید از بازی Olympic Games Tokyo 2020 منتشر کرده است که در آن شاهد ورزش بوکس و پرتاب چکش هستیم.

المپیک امسال در تابستان و مرداد ماه برگزار می‌شود و سگا قصد دارد به‌واسطه‌ی بازی Olympic Games Tokyo 2020، تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های المپیک قرار بدهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت سگا دو تریلر جدید را از بازی Olympic Games Tokyo 2020 منتشر کرده است.

اولین تریلر، ورزش پرتاب چکش را نشان می‌دهد. در جریان ورزش پرتاب چکش بازیکنان که طراحی و ساختار بازی همانند واقعیت است، بازیکنان با استفاده از آنالوگ‌های کنترلر خود باید چکش را بچرخانند و در زمان مناسب، آن را در محدوده‌ای دقیق رها کنند. ازاین‌رو چکش پرتاب شده با سرعت بالا، مسافت بیشتری را طی می‌کند. این در حالی است که ویدیو دوم و ورزش بوکس از نظر طراحی بیشتر جنبه فانتزی به خود گرفته است. بازیکنان در طول نبردهای‌شان دارای یک ضربه آلتیمیت هستند که پس از پر شدن نوار آن، می‌توانند از ضربات قوی‌تر استفاده کنند.

شرکت سگا برای نمایش هر دو تریلر از تاکشی ماتسودا استفاده کرده است. وی در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶، سه مدال برنز و یک مدال نقره را در ورزش شنا از آن خود کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر‌های منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Olympic Games Tokyo 2020 در تاریخ دو مرداد ماه (۲۴ جولای) در ژاپن برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نسخه‌ی غربی این بازی هم در سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده